lasseln Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Er det fortsatt sommerhjul som gjelder i Ørsta?
KimVolle Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Er det fortsatt sommerhjul som gjelder i Ørsta? Hehe;) tja:P la om til vinterdekk på mandag;)
KimVolle Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Dårli bilder;) men bilde av felg parken min;) Har nokk felger å velge imylla;) Rh Xrad var jeg stad og kjøpte idag;)
Julian Sommer Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 [ Bilde ] Gamle felgene mine gjør seg skikkelig på den bilen der altså! Lekkert! Var et fornuftig bytte vi gjorde, hehe. Bilde av vinterstuket da?
KimVolle Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 [ Bilde ] Gamle felgene mine gjør seg skikkelig på den bilen der altså! Lekkert! Var et fornuftig bytte vi gjorde, hehe. Bilde av vinterstuket da? ja dem gjør sej bra på bilen synst jeg;) Bilde av vinterstuket har jeg ikke;)
KimVolle Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Da var sommar felgene levert til sandblåsing;) og har kjøpt adaptera frå 5x120 til 5x112 Så jeg prøvde noen budnik gasser felga;) passa bra på bilen synst jeg;) Og ja..jeg vet bilen var grosjeten på bildene;)
Netlandet Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Hvor fikk du tak i adapter, hva kosta de og hvor breie er de? Tøff E39! Selvom den er litt for lav for min smak, hehe.
KimVolle Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Skrevet Desember 20, 2012 Hvor fikk du tak i adapter, hva kosta de og hvor breie er de? Tøff E39! Selvom den er litt for lav for min smak, hehe. PM sendt;)
KimVolle Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Måtte hevest en del bake da det subbet en del med 265.35.. så venter på nye dekk og blir stilt nedijen bake når de kommer på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå