Brekke Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Hey! M50b20 E36 Bilen min sliter fortsatt med fusking på tomgang, nå har jeg prøvd 3 forskjellige LMM + bytta lamba og bytta et på slanger.. Nåla beveger seg ikke stort men bilen begynner å riste når den går litt på tomgang, kan nesten virke som om den går litt bedre når motoren er kald. Ellers så går bilen 100 reint når man kommer over ca 1500 på turtallet. Kan også nevnes at hvis man drar ut LMM så går den reint i omtrent 1-2 min så begynner den å fuske igjen. Takker for alle svar! Dette er et stort problem for meg :\
Brekke Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Har du hatt bilen på diagnose? Ba de feilsøke den på verkstedet. de sa det ikke kom opp no men de trodde det var lmm siden den gikk reint uten litt.
Bandit Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Er dette problemet kun på tomgang, så ville jeg begynt med å rense tomgangsregulatoren.
Hauso Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Tonni! Ville også sjekka tomgangsreg.. Lykke til da;D
Brekke Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Tonni! Ville også sjekka tomgangsreg.. Lykke til da;D var å rensa denne 1 gang tidligere uten hell, men kan jo altids prøve igjen!
bjsyse Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Har samme problem på tomgang, renset nettopp tomgangsregulatoren med ingen hell. Diagnose test har heller ikke vist noe som helst feil på den eller lmm osv. Hva gjorde du for å fixe problemet? Har selv en M50B25
molid Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 grantert tomgangsregulatoren! typiske symptomer på det ja
Brekke Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 glemte bort denne posten. hadde en tredje slange der hvor bilde viser som ikke hørte hjemme noe sted, så jeg bare blinda den og så blei den bra! Ikke spør hvorfor den var der, den er jo ikke på ETK! hmm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå