Dirty Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 250 er vel en mer rett pris ? er jo antydning til rust på de dummeplassene også på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 Lekker bil må jeg si! Sånn passe orginal også, det liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Hadde lett brent av 260 på denne om jeg hadde hatt altfor mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 250 er vel en mer rett pris ?er jo antydning til rust på de dummeplassene også på denne Hva en bil er verdt er vel noe selger og kjøper stort sett blir enige om... Men ville nok ha lettet på den vinduslisten ja.. Rust rundt frontvindu er jo standard på E30 M3, og den gror raskt når den først har kommet. Er ofte en litt lei jobb å ta det skikkelig bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Han gikk ikke under 255 sa han, men jeg mener 250 er en fin pris. Rust er det garantert over de firkanta platene under og jekkfestene, med mindre det er sveisa tidligere. Rusten rundt front ruta er veldig skummel. Jeg måtte jo bytte hele undersiden på min, og da var det så vidt jeg såg noe krype frem fra pynte lista rundt ruta. I følge rammenummeret på denne bilen så er den også 158kw, noe som er nermere 215hk enn 195hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå