Eidhaug Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 I fjor sommer var bilen rett, nå er den skeiv! Hehe, vel tingen er at tidligere eier hadde skiftet bare EN fjær venstre bak vinter 2009, så nå i 2011 er den gamle fjær bak høyre litt sliten slik at bilen er en fingerbredde lavere på høyre side. Irriterende! Problemet er at jeg finner ikke noen plass hvor de selger originale sport-fjærer, trenger et par :/ Er det noen som vet av en spesialist? Takk!
Otis Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Det skal ikke være demper feil når det er høydeforskjell, da en demper ikke løfter oppover. Den bare demper. Men alle BMW forhandlere selger slikt, GS selger det, koed å samt schmiedmann. Men de pleier ikke å oppgi verken pris eller delenummer på hjemmesidene. Må ta kontakt med dem.
Eidhaug Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 FJÆR mener jeg selvfølgelig! Skrevet i all hast før jeg dro på jobb beklager, og takker for svar! Tar gjerne imot flere tips!
Eidhaug Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Nesj håpet bare noen kunne veilede meg til en litt billigere plass en GS... de dytter jo en kniv opp i strupen på deg å tar alle penga dine..
nimitz Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Du fikk jo flere allternativ enn GS. Koed for eks.
bjalle Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Har du M understell må du ha orginalt for at det skal bli bra,koster mer men du må ha fjærer som er tilpasset din bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå