Dirty Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Han ga gull og grønne skoger takket være meg Ble ikke så galt
Dirty Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Yess yess Dommedagen er her! Er noe steingalt med motoren sviver som en dass, klarer kun 1000 rpm feilsøking døgnet rundt her nå
Dirty Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Den er kjip... tatt komptest? har ikke fått tatt enda, men tror det er noe med tenning\bensin, den blir så JÆÆVLI varm tok jo fyr
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Det var skit.. Kobl til pcn og se om triggern teller riktig, triggerfeil kan gi mye rare symptomer.
Dirty Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Det var skit.. Kobl til pcn og se om triggern teller riktig, triggerfeil kan gi mye rare symptomer. Yess holder på å laste ned programvarene nå setter en finger på mapsensor eller trigger! Sjekka det meste Ellers så. fått tak i komp tester, så skal ta en bare får å sjekke
|Ole| Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Det var skit.. Kobl til pcn og se om triggern teller riktig, triggerfeil kan gi mye rare symptomer. Yess holder på å laste ned programvarene nå setter en finger på mapsensor eller trigger! Sjekka det meste Ellers så. fått tak i komp tester, så skal ta en bare får å sjekke Eg tippa trigger Vist det har vert hett så er det vel kabel smelting
Dirty Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 http://s18.photobucket.com/albums/b135/ ... G_0278.mp4 VIDEO noen som ser noe umidelbart som er galt ? Airtemp -40 må da være no feil der
SpiderPig Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Nå vet ikke jeg om det er sånn på ditt sprut. men på mitt er det viktig at "Air Temp" er i orden, ellers vil motoren få alt for mye bensin..
KalMar Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 på slutten av filmen vises ikke rpm når du kinner.. mange av verdiene står stille
Rayman Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Eit lite tips når du høre noe er fullstendig galt er å ikke prøve å starte gjentatte ganger å styre på... Kanskje motoren kan ta unødvendig skade av det. Men høres ut som eit tenningsproblem ja.
Dirty Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 var nesten nødt. vis jeg skulle få lest av noe i ecun men skrudde ut triggeren nå, er kappet av av bit av den! så den var jo ikke skrudd fast i blokka. Noen grunn til at den ikke skal stå slik som orginalt ? ellers var det surra rundt noe ståltråd med teip på , hvorfor det tro ? den var også bulka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå