Dirty Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Hei Har handlet meg nytt leketøy,har litt planer.Men bilen er jo rimelig grom fra før Bilen er orginalt en bmw E30 323i fra 84 Bilen er godkjent med m50b25 Turbo motor 350nm på 0.5bar ,4 stemplet wilwood superlite 4 stempla skiver er 356mm bremser,Veltebur,coilovers, Felgene blir godkjent denne uka OZ mito 18" M50b25(2.8 ) har fått motor: m50 b25. oringet blokk smidde stempler polerte og ballanserte staker arp studs m52b28 Veiv turbonetics turbo ballangsert veiv,lettet svinghjul sinter 4 puck cluch sacs Racing 618 trykkplate grenrørs maifol fra ppf 3.5" rustfritt eksos A/R 89 hjemmelaget innsugsboks(plenum i alu) gass spjeld 76mm stor alu radiator fra ppf intercooler husker ikke size i farten justerbar bensintrykksregulator med klokke hks wastegate 50mm Understellet har vel også fått seg en omgang med kjærlighet girkasse kommer fra m3 e36 5trinns zf mellom aksling e30 m3 sperrediff:alpina b7 motorsport med 75% brems og oljekjøler stikkakslinger:e30 m3 Fk automotive coilovers foringer i frem og bak vogn i polyruthan.samt foringer på gir og motorfester. fuel cach tank i alu motorstyring haletch e6x mortonic opsett med 60 tenner med 2 offsett dyser er siemens 989 dysenett fra ppf kjører wastespark bremser fremme: 4 stemplet wilwood superlite 4 stempla skiver er 356mm bremser bak er org m3 med borra skiver. alt med stålspunnede teflonslanger (goodrigde) oz Mito innvendig: sparco circuit 3" 4 punks seler veltebur fra pedersens racing autometer innstrumentering +++ Kommer masse nytt så fort jeg får den hjem! har ventet i 2 måneder nå så begynner å gå på veggene
Dirty Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Har den vært siste gang på biltilsynet nå da ? Hehe nei skal inn en gang til denne uka å vise felgene _SINNSYKT_ rått Enig
Øyvind L. Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Hvilke effekt er den godkjent med? Kan den bli godkjent med kun å oppgi nm? Tøff bil. Lå oss håpe at du klarer å holde unna Cosworthene i byen nå da
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Er kun felgene igjen ja, fikk gleden av å se det midlertidige vognkortet.. Var 345nm og rundt 300 hk en plass, husker ikke igjen i farten.
Pedi Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Gratulerer, håper du blir fornøyd med bilen til Tore...
Øyvind L. Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Er kun felgene igjen ja, fikk gleden av å se det midlertidige vognkortet.. Var 345nm og rundt 300 hk en plass, husker ikke igjen i farten. Er vel 300hk siden de ikke godkjenner vanlig E30 med mere enn 300hk.
Superbeetle Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Grattis!! Skikkelig kul bil! men på en måte litt synd at den er solgt.. Noen planer for den?
Robin L Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 gratulerer med dritfeet e30 denne går sikkert friskt har normalt ikke sansen for e30 med mindre det er m3, spesielt med s50 motor men denne likte jeg
Kristian Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 er så fet denne.. har siklet MYE på bilen til Tore. du får lage noe film pronto!
Dirty Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Hvilke effekt er den godkjent med? Kan den bli godkjent med kun å oppgi nm?Tøff bil. Lå oss håpe at du klarer å holde unna Cosworthene i byen nå da Max 350 NM tåler e30 chassi 345nm og 230KW er den godkjent med Ja får satse på det med 618Hk i motoren burde det være mulig Grattis!! Skikkelig kul bil! men på en måte litt synd at den er solgt..Noen planer for den? Har litt planer ja, men venter med å si hva planene er
NBCustom Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 gratulerer med dritfeet e30 denne går sikkert friskt har normalt ikke sansen for e30 med mindre det er m3, spesielt med s50 motor men denne likte jeg x2 motoren har nok pulver til å rettferdiggjøre det aggressive utseendet, virker så mye mer komplett enn en sur firrer, for det ER feil det. Sikker styggsprek med den effekten
Mr.Silver Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Gratulerer med værsting E30 Spesielt med det vognkortet du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå