Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 609
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den skal være skrudd fast ja, men det feste er kappa vekk! av den enkle grunn, den passer ikke på vis ikke, så må være noe uorginalt noe.

har fått tak i en ny trigger! men er ikke same farge på kablene! så ser mørkt på å koble det sammen

Skrevet
Den skal være skrudd fast ja, men det feste er kappa vekk! av den enkle grunn, den passer ikke på vis ikke, så må være noe uorginalt noe.

har fått tak i en ny trigger! men er ikke same farge på kablene! så ser mørkt på å koble det sammen

Det går seg nokk til på eit vis :)

Festet er støpt i blokka da eller?

Skrevet

Det går seg nokk til på eit vis :)

Festet er støpt i blokka da eller?

Hehe ja er jo bare å prøve å koble opp sånsett men.

japp er støpt i blokka

Skrevet

Er nokke drit når det er støpt....:/

Men det ordner seg!! Det gjer det altid :D

Skrevet

Ja det var vel fryktelig morro kan jeg tenke meg,

Men må vist ha m20 trigger, da passer den på fargene og alt! så får vente til i morgen med å prøve med ny.

Skrevet

hehe okei,

Men skal den ikke ha 3 bar bensintrykk når man kjinner ? får bare 2.3 ca

og plutselig er det kommet en ulyd i pumpa

Skrevet

trenger du M20 trigger ?

Bensintrykket skal vell helst være 3 bar når man kinner, men det kommer vell litt an på om pumpa sviver litt før man begynner å kinne eller om den begynner å svive samtidig når man kinner.

Skrevet
trenger du M20 trigger ?

Bensintrykket skal vell helst være 3 bar når man kinner, men det kommer vell litt an på om pumpa sviver litt før man begynner å kinne eller om den begynner å svive samtidig når man kinner.

pumpa kjører opp trykk når jeg setter på tenninga.Har fått tak i trigger føler :)

Tok komp test på den idag

nr 1 12

nr 2 12

nr 3 10

nr 4 11

nr 5 12

n6 612

Var jo litt forskjell, men er ikke 12 noe mye på turbomotor a ?

Skrevet

ble ikke noe bedre nei,

men den triggeren jeg satt i har sett sine bedre dager men, var veldig bulka

er den kresen på koblingspunktene ? hadde ikke loddebolt, så måte bare tvinne og bruke teip sånn i førsteomgang for å teste.

Men har nå bytta

Trigger

Sjekka komp

den får bensin

sjekka mapsensoren at den funker

hva annet kan det være tro ?

Skrevet

Hvis du har et voltmeter kan du måle hvilken ac spenning triggern gir ut. Triggern var igrunn ikke så veldig ustabil, når du kinna, viste litt lavt eneste. pleier å vise 180omd når en kinner, men det kan ha sammenheng med lite spenning på batteri. Igrunn rart det holdt seg online hele veien, pleier å gå offline når man kinner mye.

Det som derimot var rart i den filmen din var hvordan injector duty hoppa vegg imellom.

Har du prøvd å sjekke tenninga med lampe? Bare å koble inn en pluggledning mellom audi coilen og pluggen og måle på vanlig måte.

Og om du har gnist på alle pluggene ennå? Sjekka pluggene i det hele?

edit:

glemte koblingsgreiene, det funker helt fint med tvinning med tanke på testing.

Skrevet
Hvis du har et voltmeter kan du måle hvilken ac spenning triggern gir ut. Triggern var igrunn ikke så veldig ustabil, når du kinna, viste litt lavt eneste. pleier å vise 180omd når en kinner, men det kan ha sammenheng med lite spenning på batteri. Igrunn rart det holdt seg online hele veien, pleier å gå offline når man kinner mye.

Det som derimot var rart i den filmen din var hvordan injector duty hoppa vegg imellom.

Har du prøvd å sjekke tenninga med lampe? Bare å koble inn en pluggledning mellom audi coilen og pluggen og måle på vanlig måte.

Og om du har gnist på alle pluggene ennå? Sjekka pluggene i det hele?

edit:

glemte koblingsgreiene, det funker helt fint med tvinning med tanke på testing.

Hmm Injector duty styrer hva fornoe ?

har ikke sjekka med lampe! skal ta å gjør det i morgen. Har sjekka at jeg har gnist på alle pluggene ja så har gnist. når jeg setter på tenninga så gnister pluggen, skal være slik ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...