Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er vist noen andre plugger de PPF selger. Ser det nå. Husker ikke helt, men tror ikke de pluggene lå i esken med coilen, men uansett så kan nok Gumpen skaffe.

ja var no bosch de solgte.Men får stikke innom i morgen å høre

Sånn ellers var jeg ute med prøvelampa litt, slutta å regne i 5 min.

alle dysene har strøm nå

• Svar 609
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

såg på komp testen din :P på sylinder 3 og 4 var det forskjel, kan være en mikroskopisk lekasje i topp pakningen :S

eller så er jeg helt på jorde :roll:

Men drit RÅ E30 du har fått deg :D

Skrevet

Har ikke noe å si, så lenge det er så god komp. mye som spiller inn. olje i sylinder osv

Skrevet

Fant utav problemet med min nå, det var to dyser som nesten var tette. Satte eit melkeglass under hver dyse, gass pedalen i bånn og kinne i 1 min så ser du fort om det er ulik mengde. Tok og renska alle dysene (satte strøm på dysa slik at den åpnet seg og blåste igjenom med trykkluft motsatt veg

:)

Skrevet
Fant utav problemet med min nå, det var to dyser som nesten var tette. Satte eit melkeglass under hver dyse, gass pedalen i bånn og kinne i 1 min så ser du fort om det er ulik mengde. Tok og renska alle dysene (satte strøm på dysa slik at den åpnet seg og blåste igjenom med trykkluft motsatt veg

:)

AHH heldig du :)

Tviler på det er feilen, pluggene er jo helt sota hos meg :(

Skrevet

Vet ikke om jeg har fått med meg det men, har du prøvd nye plugger, slitter med det samme på min, soter ned pluggene, og vil ikke starte, jeg får liv i den med nye plugger vaffal.... :D

Må nok ha en ny mapping etterhvert...

Skrevet

Har prøvd nye plugger :) får ny trigger i morgen skal dobbelsjekke dysene også om de er tette

Skrevet

Har nå startet med oppryddinga i denne bilen!

Sånn så samtlige dyser ut ( de ble byttet rett før jeg fikk bilen)

var satt med med sika!!

5foasjldpif2e7q6lzng.jpg

Manglet noen bolter og ingen satt skikkelig fast

dqc2t2ful6dkid0dq5nn.jpg

Rensa fuelrailen og dysene! satt de på plass og tok locktite på boltene

n1s03d47qlzs80j81v6k.jpg

nl7v1l2q2q290ve0n9vl.jpg

Nye Oringer

sb1dicba84d3prmtimpk.jpg

Måtte hjem ble ikke ferdig, av med innsuget i morgen å bytte noe ledninger og en pakning

mkymacjnn2h0wqyntg0o.jpg

Skrevet

den railen og dysene ser likt ut som på min også, ble litt bøyd di festene, satt heldigvis inn skruene med loctite 243.

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd i min villeste fantasi, at under den flotte bilen, var alt bare kasta sammen.

men men nå blir den bra, gi meg en god måned så skal alt av kabler være byttet ut og skikkelig lodding.

hadde jeg remsa opp alt jeg har bytta\strammet til satt i flere bolter osv. Hadde dere nok gått i bakken :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...