Dirty Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Nå sviver den som en klokke! Finere en noen gang, så lenge jeg har eid den! startet på første var kjila til veiva som var gåen og den bolten som holder kjila! den var så løs,trengte ikke bruke makt med skralla engang. Til vanlig må man jo ha 1000 meter lang latmannsarm
Dirty Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Må si jeg liker dette ja gjør siste finish i morgen, så er det ut å kjøre
Thunegutt Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Gratiss med oppstart Men skal si det har vært mye løst på denne bilen!!
Bimma /// Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Kanon fin bil du har fått deg Men ikkj det rimelig fustrerende og begynde og mekke og koble på en bil som i utgangspunktet skal være rimelig strøken ( Til den prisen ) ? Ka selger seier til dette ?? Sorry off topic men bare lurer
Dirty Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 E30 treff da? hadde jo vært morro det ja Gratiss med oppstart Men skal si det har vært mye løst på denne bilen!! Det har vært farlig mye løse deler! men nå vil jeg påstå den er i meget god stand. det har blitt veldig mye negativt i det siste! skal sies at utenom det elektriske, og noen!! løse bolter. som nå er fikset, så er det lagt veldig mange timer i bilen, og finish arbeidet er bra og bilen fremstår som en vellbygd bil vil jeg tørr å påstå
Dirty Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Kanon fin bil du har fått deg Men ikkj det rimelig fustrerende og begynde og mekke og koble på en bil som i utgangspunktet skal være rimelig strøken ( Til den prisen ) ? Ka selger seier til dette ?? Sorry off topic men bare lurer såklart. Føler jeg har blitt lurt, bilen skulle jo være Prima. men men, når jeg skal selge den engang vet jeg iallefall at det er gjort skikkelig.
Bimma /// Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Kanon fin bil du har fått deg Men ikkj det rimelig fustrerende og begynde og mekke og koble på en bil som i utgangspunktet skal være rimelig strøken ( Til den prisen ) ? Ka selger seier til dette ?? Sorry off topic men bare lurer såklart. Føler jeg har blitt lurt, bilen skulle jo være Prima. men men, når jeg skal selge den engang vet jeg iallefall at det er gjort skikkelig. Ser den Det ser verfall ut som den har havna i rette hender
Dirty Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 http://s18.photobucket.com/albums/b135/ ... G_0543.mp4 http://s18.photobucket.com/albums/b135/ ... G_0544.mp4 trøbbel i tårnet! er kanskje ikke så lett å høre på videon den svev så fint igår når den sto i garasjen! tok den ut idag fylte på kjøleveske og skulle ta meg en tur! den klarer ikke henge med turtallet! puttrer og står i! sviver på 5 på vei opp på registeret kan det være pluggene tro ? kjører annen type plugg en hva som sto i! ( kjører standar m50b25, med sånn dobbel shit)
Rayman Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Klarer ikke å høre noe jeg iallefall, hvordan mener du? Er den treigere enn før til å komme opp i turtall? Pluggene kan ha noe å si ja, men tror ikke du vil merke det før du kommer litt opp i turtall og litt pådrag da effekten setter inn, standard M50 skal du ikke ha iallefall.. NGK Iridium BKR7EIX er gull.
Dirty Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Vanskelig å høre ja! men den går som en dass! og sviver ikke mye fint får prøve de gamle pluggene i morgen. ellers bytta jeg ut ELnette til dysene! det var høyst nødvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå