Øyvind L. Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Hvis du har muligheten så sandblås de gammle bluggene før du setter de inn igjen..
Dirty Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 de pluggene var helt døde! men satt i noen andre plugger nå! den sviver fint på tomgang og når man ruser den! men når jeg gir på så noen ganger går det fint 1 bar andre ganger så bare smeller og herjer det! klarer ikke mer en 0.5 bar
Pedi Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 de pluggene var helt døde!men satt i noen andre plugger nå! den sviver fint på tomgang og når man ruser den! men når jeg gir på så noen ganger går det fint 1 bar andre ganger så bare smeller og herjer det! klarer ikke mer en 0.5 bar Jeg husker tilbake for mange år siden, i den første tiden etter første oppstart med E6Xen - så var det nøyaktig samme problem. Jeg skal se om jeg klarer å ta igjen hva som var galt da, eller du kan ringe Tore å høre med ham?
Dirty Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 har snakket med tore men tok meg en tur nå på 2-3 mil! og den må da få alt forlite bensin pluggene er helt tørre og blanke Hvorfor den plutselig skal gå magert kan jeg ikke skjønne
Dirty Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 BBL ? har justerbar BTR vis det var det du tenkte på
|Ole| Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 breibandslambda, så du ser kva verdier eksosen har når du kjøre....
Dirty Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 har ikke det desverre. men burde nok satt inn en! men merker den holde igjen og smeller som et rifleskudd i eksosen når jeg drar den opp til 0.5bar Kjører jeg lenge rolig så kan jeg klare 1bar
|Ole| Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Tydleg mangel på bensin, du har vel dulla litt med ledninger osv? Sjekka kabler til bensinpumpa/pumpene?
Dirty Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 har satt på skjøtehylse på den ene kablen til bensinpumpa ja. Men pumpa starer og virker som den suger som før! kan jo alltid sjekke den koblingen igjen men.
|Ole| Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Nei du virker så nøyen att vist du allerede har vert der så er det sikkert bra, du har ikkje forandra på mappet da? I og med att du har feilsøkt før...?
Dirty Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 tror nok den skal være grei ja! har lagt inn "orginal" mappet nå. så skal ikke være noe der heller
Dirty Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Bra bilde Hehe m3 den gule der også ? HEhe niks er min 325 kompressor. arbeidsbilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå