|Ole| Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 ja vet, er stor fare for at jeg SKAL!! få noe lignende hjul til å passe til vinteren.. så badass ut irl Go for it!!
Dirty Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 hehe Lønn, ble jo bra det ble en runde i olja idag også startet med å sette på skiver på alle boltene til bunnpanna, det manglet så de skrudde seg løse Så ja, når jeg handlet bilen hadde Tore glemt å skru til hjulet! kom til sandes. så smalt det noe jævlig. og 2 boltene knakk rett av. Stemningsbilde! ROT og atter ROT viktig med no bilder Fikk den ut til slutt
Christer Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 da gidder ikke jeg stresse med å ta med verktøy fra jobb i morra siden du fikk den ut...
Dirty Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 da gidder ikke jeg stresse med å ta med verktøy fra jobb i morra siden du fikk den ut... Jo ta det med, er en til
RoaldJ Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 jøjjemeg... enda flere løse ting... er vell ikke stort mer som kan være løst nå?
Christer Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 da gidder ikke jeg stresse med å ta med verktøy fra jobb i morra siden du fikk den ut... Jo ta det med, er en til kk, bare husk å gi meg ett ring for å minne meg på det du
Dirty Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 jøjjemeg... enda flere løse ting... er vell ikke stort mer som kan være løst nå? Hehe nermer seg vel noe nå ja var kun 1 bolt til bærearmen i chassi også, syns det var skummelt
beyeren Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 jøjjemeg... enda flere løse ting... er vell ikke stort mer som kan være løst nå? Hehe nermer seg vel noe nå ja var kun 1 bolt til bærearmen i chassi også, syns det var skummelt Føler nesten dette begynner og bli en veldig stor spøk. Er det noe med bilen som faktisk er gjort riktig untatt det kosmetiske? Fikk intrykk av at denne bilen var tatt godt hånd om før den ble solgt men synet kan bedra! Du jør vertfall en god jobb i og rette opp feilene:)! stå på Mvh Beyeren
Dirty Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Joda er mye bra! men syns det var mye slurv på en bil i denne prisklassen, men men er jo litt morro også nok å henge fingrene i
e30 tic Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 jøjjemeg... enda flere løse ting... er vell ikke stort mer som kan være løst nå? Hehe nermer seg vel noe nå ja var kun 1 bolt til bærearmen i chassi også, syns det var skummelt gjengene i karossen som er røket da? Lite morro å kjøre fort når man vet slike ting ja bra du ser lyst på det
Dirty Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Vet ikke enda, har ikke prøvd å sette i en bolt
Thunegutt Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Det står kanskje en knekt bolt inni der? Ikke uvanlig det...
Dirty Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Det står kanskje en knekt bolt inni der? Ikke uvanlig det... Hater knekte bolter, noen burde anmeldte BT Haugesund! de må jo være blinde, de som godkjenner biler der. ellers har jeg venta på noe lakk fra Tore i 2 måneder nå dårlig ass
e30 tic Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Er vel fin gjenga der... Ja for all del gå til krig mot di, den eneste plassen Det går ann å ha en dialog. Det er han som bygde bilen som er problemet vil eg si..
Dirty Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Er vel fin gjenga der...Ja for all del gå til krig mot di, den eneste plassen Det går ann å ha en dialog. Det er han som bygde bilen som er problemet vil eg si.. de burde sjekke bilene bedre, stolene var jo ikke engang skrudd fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå