Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er vel fin gjenga der...

Ja for all del gå til krig mot di, den eneste plassen Det går ann å ha en dialog.

Det er han som bygde bilen som er problemet vil eg si..

[-X de burde sjekke bilene bedre, stolene var jo ikke engang skrudd fast.

Joda, men denne bilen ble jo godkjent for mange år siden med m20turbo, og da ble det meg fortalt av forrige eier at di brukte en dag på å gå igjennom og godkjenne bilen.

Slik jeg har fått det med meg nå så er den blitt godkjent med m50 turbo? Siden den da allerede var godkjent ifra før blir det jo bare en "motorendring" og di har neppe gått igjennom bilen på samme måte som første gang den ble godkjent. Nå som det er flere år i mellom har det jo vært gjort en rekke ting vil jeg tro som da ikke har blitt "kontrollert" av traffikkstasjonen (som feks løse seter)

Poenget mitt er bare at selv om bremsene dine svikter en uke etter EU kontroll hos NAF feks så tviler jeg på man kommer så langt med å skyte etter di....

Var ikke noe stygt ment sånn sett.. :wink:

• Svar 609
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil var det ikke lenge siden denne ble slept igjenom kontroll.. Noe som virker rart, men tanke på alt Kim har gjort med den etter han kjøpte! Virkelig bra den blir satt sammen igjen med alle bolter og deler da :D

Skrevet

Virker ikke som dere helt forstod hva jeg mente med å godkjenne en ombygging eller vise en endring etter godkjenning. Uansett blir det jo bra nå, det som betyr noe :wink:

Skrevet
Er vel fin gjenga der...

Ja for all del gå til krig mot di, den eneste plassen Det går ann å ha en dialog.

Det er han som bygde bilen som er problemet vil eg si..

[-X de burde sjekke bilene bedre, stolene var jo ikke engang skrudd fast.

Joda, men denne bilen ble jo godkjent for mange år siden med m20turbo, og da ble det meg fortalt av forrige eier at di brukte en dag på å gå igjennom og godkjenne bilen.

Slik jeg har fått det med meg nå så er den blitt godkjent med m50 turbo? Siden den da allerede var godkjent ifra før blir det jo bare en "motorendring" og di har neppe gått igjennom bilen på samme måte som første gang den ble godkjent. Nå som det er flere år i mellom har det jo vært gjort en rekke ting vil jeg tro som da ikke har blitt "kontrollert" av traffikkstasjonen (som feks løse seter)

Poenget mitt er bare at selv om bremsene dine svikter en uke etter EU kontroll hos NAF feks så tviler jeg på man kommer så langt med å skyte etter di....

Var ikke noe stygt ment sånn sett.. :wink:

det ble brukt 2 fulledager for teknisk kontroll, Tore fikk et par mangler som har fikset. så her har de sett mye igjennom fingrene.

men fornøyd at den er godkjent jeg så samma det egentlig, nå blir den jo bra også :D

Skrevet

Helt riktig Øyvind.

fikk deler i posten idag!

BBL

oljetemp

og en justerbar BTR til e36n

fikk også carbonpanseret jeg har ventet i over 1 år på :D

ghnkg3vrckdmuz58nqxu.jpg

Skrevet

Når det er så mye, ja, dritt på bilen så burde den ikke gått gjennom hos BT. Mannen som godkjente denne bilen er meget bil kyndig. Men de går jo ikke rundt med et verktøy sett for å sjekke bolter som ikke er satt fast heller. Tror mye spiller på første intrykket av bilen, det ser helt og pent ut og funker.

Er samme mann som godkjente min med min ombygging, det var mest fokus på det som skulle godkjennes. Han såg selfølgelig over foringer og slikt...

Men det blir jo bra nå da Kim, bilen holder i hvert fall sin verdi. Noen hadde kanskje gitt opp å solgt den for en mye lavere sum pga dårlig sammenskruing.

Skrevet

Neida såklart da ville det jo tatt flere uker på BT.

Liker å skru, og nå blir den jo på en måte nybygd igjen og jeg vet alt om den. så på en måte er det jo en pluss, selv om prisen burde vært 100 tusen mindre.

Skrevet

Ja snart helg, Det er ikke feil :)

Sitter på jobb og såklart husker jeg ikke størrelse på turboen, Så noen som klare å se det ut ifra bildene hoho ? :P

skulle bestilt en sånn bleie til den!

Skrevet

Handlet inn endel delere idag :)

delene skal vaskes fulle av støv og dritt!

fra en e30m3 som ble rallybil

271128_10150289553989134_529464133_8938801_3460463_n.jpg

267277_10150289555679134_529464133_8938802_7716901_n.jpg

pnjyl17nujnna0fireon.jpg

ny og gammel

p3uuv6uz8bqs8zk3zvvq.jpg

Kan ikke bare holde på med bil 8)

Skrevet

Nå nermer det seg rudskogen, og tiden strekker vel egentlig ikke til. bilen står i deler på bukker. og masse arbeid

Men snart helg, så får hyre en noen kammerater sånn at vi kan få den ferdig og prøvekjørt den før den langeturen til rudskogen.

265089_10150296836004134_529464133_8995252_5015593_n.jpg

nytt ratt Og BBL, ikke samme instrument, men får gå.

261537_10150296836524134_529464133_8995258_522352_n.jpg

skal ha en liten rund basskasse i midten ( hull til kablene i plata)

Også trekt om div, hjulhusene osv

259994_10150296836814134_529464133_8995262_5771165_n.jpg

nytrekt hattehylle med høyttalere. før så det ut som døden bak der :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...