Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Håper du skal piske bilen på banen? :mrgreen:

Isåfall er det første gang noen pisker den på bane.... På tide spør du meg.... :wink:

• Svar 609
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vi skal kjøre bilen opp og ned. Ca 90 mil rund tur så trur det er like greit vi dropper banen. Både meg og kim greier ikke kjøre rolig hvis vi først skal utpå så vi satset heller på å droppe banekjøringen sånn at vi kommer oss hjem i samme bil ;)

Skrevet
Vi skal kjøre bilen opp og ned. Ca 90 mil rund tur så trur det er like greit vi dropper banen. Både meg og kim greier ikke kjøre rolig hvis vi først skal utpå så vi satset heller på å droppe banekjøringen sånn at vi kommer oss hjem i samme bil ;)

Det hadde nok gått fint, men er greit å vere på den sikkre siden. Viss du reiser med han så snakkes vi nok der borte :) Har sakt til Kim at han må finne oss på campen når dere kommer.

Skrevet

blir nok ikke noe banekjøring( denne gangen) Da måtte jeg ha planlig litt mer og hatt med tralle! jeg stoler rett å slett ikke på bilen enda, må få kjørt den og luka ut alt slurv.

Skrevet

Sjønner at du ikke vil ta den helt ut på banen! Men, allikevel er jo det en fin test for å sjekke at alt fungerer. Da tenker jeg spes på oljetemp, vanntemp, bremser etc. Det er jo ikke like lett å teste på "highveien"

Men er vel ikke 45mil fra Mandal til Rudskogen? Fra ville vestlandet er det det.

Ps! Stram og pen hu jenta di \:D/

Skrevet

Haha er dama til en kompis

162799_10150364381380134_547235133_16517475_7623864_n.jpg

dette er kåna mi

men ja, får nok testa den bra de 40 milene vi skal kjøre! skal innom sverige først også :)

Skrevet

Jeg og kim pleier altid å kjøre dit vi skal på bane. Men som kim sa så stoler ikke kim helt på bilen enda.noe jeg forstår veldig godt;) Er surt å stå langt i fra alt og må reise hjem å hente tralle for å så kjøre opp igjen ;)

Skrevet

begynner å komme seg nå!

fått laget nye fester til stolene og satt de inn igjen( ja de hang faktisk bare i 2 bolter )

ny coil også :)

cd spiller siden vi skal kjøre så langt Hehe

ou2ca6i9hs3070xti17t.jpg

3o0ox02b25uqyur5hx7o.jpg

pch0ci58r5k1xceexp0a.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...