Pedi Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Håper du skal piske bilen på banen? Isåfall er det første gang noen pisker den på bane.... På tide spør du meg....
Christer Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Vi skal kjøre bilen opp og ned. Ca 90 mil rund tur så trur det er like greit vi dropper banen. Både meg og kim greier ikke kjøre rolig hvis vi først skal utpå så vi satset heller på å droppe banekjøringen sånn at vi kommer oss hjem i samme bil
SSM Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Vi skal kjøre bilen opp og ned. Ca 90 mil rund tur så trur det er like greit vi dropper banen. Både meg og kim greier ikke kjøre rolig hvis vi først skal utpå så vi satset heller på å droppe banekjøringen sånn at vi kommer oss hjem i samme bil Det hadde nok gått fint, men er greit å vere på den sikkre siden. Viss du reiser med han så snakkes vi nok der borte Har sakt til Kim at han må finne oss på campen når dere kommer.
Dirty Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 blir nok ikke noe banekjøring( denne gangen) Da måtte jeg ha planlig litt mer og hatt med tralle! jeg stoler rett å slett ikke på bilen enda, må få kjørt den og luka ut alt slurv.
M3 Yngve Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Feige er dere. haha! enig! Vi er vel altid enig Jørgen, etter du fikk S54
Thunegutt Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Sjønner at du ikke vil ta den helt ut på banen! Men, allikevel er jo det en fin test for å sjekke at alt fungerer. Da tenker jeg spes på oljetemp, vanntemp, bremser etc. Det er jo ikke like lett å teste på "highveien" Men er vel ikke 45mil fra Mandal til Rudskogen? Fra ville vestlandet er det det. Ps! Stram og pen hu jenta di \:D/
Dirty Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Haha er dama til en kompis dette er kåna mi men ja, får nok testa den bra de 40 milene vi skal kjøre! skal innom sverige først også
RoaldJ Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Ps! Stram og pen hu jenta di \:D/ Typisk deg skulle AKORATT til å si det! hahah
Christer Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Jeg og kim pleier altid å kjøre dit vi skal på bane. Men som kim sa så stoler ikke kim helt på bilen enda.noe jeg forstår veldig godt;) Er surt å stå langt i fra alt og må reise hjem å hente tralle for å så kjøre opp igjen
Dirty Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 begynner å komme seg nå! fått laget nye fester til stolene og satt de inn igjen( ja de hang faktisk bare i 2 bolter ) ny coil også cd spiller siden vi skal kjøre så langt Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå