Dirty Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Ja OFF, men er vel faktisk ikke noe Tore kan noe får akkuratt dette! Men fy å surt! men går alt etter planen er den oppe å går igjen i morgen kveld
Jørgen-A Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 mye motgang ja gitt. innsuget ser ut til og være laget av alt for tynn plate spør du meg. jeg lager alltid i 5mm. da sprekker det ikke=)
Dirty Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 men her sprakk det ikke, var en sinnsyk eksplosjon
Jørgen-A Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 skjønte det ja. men bygger man av tykkere så tåler det en smell. Men dette får dere vel sammen og sveisa til helgen vell?
Dirty Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 ja blir sveisa i morgen. tar meg 10 min å monter. så ser jo faktisk værre ut en det er! innsuget er levert til sveising
Lamek Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Har hatt bensin i innsuget ditt du da.. Det tyder jo på at dysene har gitt bensin uten at motoren har vert i gang...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 dysene spruter en gang hver gang du setter på tenninga.. så det har det nok vært...
Lamek Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Kan jo bli en del da hvis han har skrudd tenninga av og på noen ganger, men hva har antent det? åpen innsugsventil og gnist fra en plugg? Er den motorstyringen helt bra?
SpiderPig Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Det smeller litt i innsuget mitt også når jeg starter den.. er det bare at motoren får alt for mye bensin ved start?
Morty999 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 hvis det smeller i innsuget under start er det tegn på for lite bensin...
SpiderPig Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 hvis det smeller i innsuget under start er det tegn på for lite bensin... må vell bestille ny time til mapping...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå