smaagesjo Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Beholdt bøttestolene, synset at de skal være!
Dirty Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 SE interiør er jo det tøffeste du får... ja enig, kan få tak i et, men er høy prisklasse så får se hva det blir til
Øyvind L. Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Hva er prisen på det og er du sikker på at det er originalt? SE stoler ser mye bedre ut og er mye bedre og sitte i, men de gir dårligere side støtter enn en slik "bøtte" stol du har idag.
Dirty Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Hva er prisen på det og er du sikker på at det er originalt?SE stoler ser mye bedre ut og er mye bedre og sitte i, men de gir dårligere side støtter enn en slik "bøtte" stol du har idag. må nok ut med 20 lapper, nei vet ikke om det er orginalt må såklart undersøke det
Dirty Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Hvem selger turbopleie? og hvilken passer til min tro?
|Ole| Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Type trenger jeg da ? er det t3 eller t4 turbo?
Pedi Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Sist jeg tittet så så det ut som t4 Ja, hvis det ikke er kommet inn en ny turbo i den sist jeg var oppi der - så er det T4...
e30 tic Skrevet Januar 13, 2012 Skrevet Januar 13, 2012 Min erfaring er at di er rimelig store i størrelsen, har hatt flere utgaver ifra ebay, og den jeg hadde til t3 var mer en stor nok til den forrige turboen min som hadde stort twin entry eksos hus, de jeg har nå til t25 går lett på en liten søt t3 feks.
Dirty Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 ah okei takk bestiller bare en fra ebay da, koster jo ikke noe http://bmw-e30.net/category/featured/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå