Dirty Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 Men ja har jobba litt med bilen idag, lodda noen koblingspunkt som trengte kjærlighet, byttet en kjøleslange som virka noe morken. og såklart kjørt en 4-5 timer
|Ole| Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Men jahar jobba litt med bilen idag, lodda noen koblingspunkt som trengte kjærlighet, byttet en kjøleslange som virka noe morken. og såklart kjørt en 4-5 timer Må vere hæææærlig!! No kunne eg og ha tenkt meg att eg handla ferdig bygg istedenfor prosjekt, djeeesus...
Dirty Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 Går den billig da? hehe Går ikke galt nei, bruker noe av det samme som den gamle 3.2 min under sånn litt hardkjøring. bruker masse under fullpådrag Men jahar jobba litt med bilen idag, lodda noen koblingspunkt som trengte kjærlighet, byttet en kjøleslange som virka noe morken. og såklart kjørt en 4-5 timer Må vere hæææærlig!! No kunne eg og ha tenkt meg att eg handla ferdig bygg istedenfor prosjekt, djeeesus... Hehe ja er digg, men endel å gjør blir aldri ferdig med en slik bil, alltid noe som må fikses\ forbedres
Øyvind L. Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Skryte og skryte, sa bare den manglet Er jo en M3 selv om man ikke har S14 motor da. var jo ikke noe m3 uten antennen, kan jo ikke være en m3 uten s14 motor da Jeg og Larsen har jo tross alt M3 motor i M3en vår selv om det ikke er S14.. Du har jo ikke M3 motor en gang så det er bra at du ikke har antennen.. hehehhe
Dirty Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 Skryte og skryte, sa bare den manglet Er jo en M3 selv om man ikke har S14 motor da. var jo ikke noe m3 uten antennen, kan jo ikke være en m3 uten s14 motor da Jeg og Larsen har jo tross alt M3 motor i M3en vår selv om det ikke er S14.. Du har jo ikke M3 motor en gang så det er bra at du ikke har antennen.. hehehhe Hehe ja sku vært en s50 under panseret
rakett Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Er FET den bilen her.... Jeg er klar for en video hvor du tømmer de første fire gira.... Hværtfall Må gå brukbart.. Og akselere bra, hvis du har godt feste. Hvor mye HK/NM har du ? Hvor mye effekt er bilen godkjent med i vognkort ?? Likte også skilta dine, koselig med gamle bærums skilter ! En av de feteste bimmerne på bimmers dette
Dirty Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 Er FET den bilen her.... Jeg er klar for en video hvor du tømmer de første fire gira.... Hværtfall Må gå brukbart.. Og akselere bra, hvis du har godt feste.Hvor mye HK/NM har du ? Hvor mye effekt er bilen godkjent med i vognkort ?? Likte også skilta dine, koselig med gamle bærums skilter ! En av de feteste bimmerne på bimmers dette Takker, hyggelig å høre godkjent med 230kw og 350Nm er det jeg kjører med nå, men er benka til 618hk på 1.6 bar skal få ut no filmer ettervært
Morty999 Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 230kw har du skrivi i hele dag da.. så 320 nå?
Dirty Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 230kw har du skrivi i hele dag da.. så 320 nå? Liten skrivefeil
Dirty Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Takk var å handlet meg slike blendelokk idag 2 stk Monterte en oppe der spilleren sto, og en nede som dere ser ble bra Stemningsbilde av tunet
SSM Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Ikke radio eller cd!! Har lyst å skrive at han har 6er med turbo, da trenger man ikke det! Men samme hvor grom lyd du har i bilen så MÅ man ha musikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå