Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fete fargen på de to du har!

Jeg har fått litt sans for slike farger som ikke alle andre har, samt farger som de fleste (meg også tidligere...) både hater og avskyr...

• Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja det er gøy når det skiller seg litt ut:) Synes fargene er så grusomme at dem rett og slett blir stilig :lol:

Lurer på hva dem tenkte på da de lakkerte 525en Gusjbrun.. Den er orginalt arktisblau:)

Skrevet
Veldig spesiell farge på den der ja :)

Forresten hva blir prisen på den grønne E28'n?

Har fått tak i m62b35 med manuell til den så jeg skal få den til å fungere med den motoren før jeg selger.

Skrevet
behøver du og skremme opp den motoren? :o

Tenker bare sånn lett skremming:) den er vel bare 234hk.. Har hatt e39 535 med automat tidligere og den er faktisk ganske frisk, men mye vil ha mer:)

Har hørt at man kan chipe dem for å få den litt mer villig på turtall...

Skrevet

Kunne jo fint ligge bredt med e39 med automat på bane med en slik motor så de vil nok fungere greit i en e28.. Blir jo aldri det grommeste, men er litt uvanlig med v8 i e28 og hvis man får til ett bra eksosanlegg så blir nok lyden ganske heftig også... Hørtes ut som det var rakarør på den som er på filmen.

Skrevet
det lå et sett med grenrør til m60 ute her, som var til e28, vet ikke om det passer på denne motoren i det hele tatt jeg men..

v8 er gromt har jeg selv erfart :D

Jo det skal vel passe.. hvor så du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...