Gå til innhold

Lamek`s Garasje. e34 550i Alpina:-D


Lamek
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Putt rondellene på 6ern, der de passer best ;)

Glede deg vel til årsavgifta, med den bilparken der :)

Har heldigvis Årsprøvekjennemerke så jeg slipper å ha skilter på alle:)

Hadde blitt dyrt om jeg ikke hadde hatt dem ja:p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3" eksos? Når jeg har brukt biltema rør så har jeg hatt problemer med og få fin lyd. Utenom på 545en den var det 3" på.

La i 2,5". Tror det er mer en nok egentlig, nei lyden ble veldig fin synes jeg, ingen kvasse lyder, dyp romling på lavt turtall og vass lydd på høyt turtall, ingen rommling i bilen heller så jeg har vert heldig da:)

Fort at det blir mye rommling i bilen med 3"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har su kjørt den med belastning da? Legg ut lyd klipp da, jeg ble litt nysgjerrig, da jeg har samme erfaringa som halfdan. Vart morsomt å hørt: ) så hvertfall bra ut

Tenker du på lyden ved belastning? Kan se om jeg får lagt ut et lite klipp i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har dine timer i garasjen du:-D inponerende innsats;-)

Men vis du skal selge den brune. Kan du ikke ha m88n i 6serien da?;-)

Faktisk ikke brukt mer en ca 20 timer på den brune:)

Den trenger endel kosmetisk jobb og det er ikke min sterke side.. hater gnikking da jeg er så innigranskauen nøye at jeg aldri blir fornøyd.... Synes bare det er arti å bygge:) så får noen som liker puss kjøpe denne og gjøre den strøken..

6ern får være orginal da det er fruen som skal bruke den.. 218hk er mer en nok for hennes del..

Neste koseprosjekt blir e39 520---->m5

Skal ned til ålesund å hente denne om 2-3uker:)

100% rustfri 1996 520i så nå må jeg bare få solgt e28en så jeg kan dra til Germany å hente donorbil:)

n0f16i9a233optfzyrsh.jpg

qf0dbwju810qqzewk6g0.jpg

tkn9uqr2l2fr39lh2bf6.jpg

lkgb3gijc6ksalyjf51f.jpg

rn0pgt0mq70898idjq3n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja artig å bygge:-) karosseri jobb er noe dritt! Har nå en e12 med en del rust så veit alt om ta;-)

Soppas ja! Ålesund er 1 halv time fra der i bor d;-) ska du godkjenne ombygd da? M5 e tøft:-) kunne tengt me en sånn donor bil i æu. Men da havna motoren i e12en:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja artig å bygge:-) karosseri jobb er noe dritt! Har nå en e12 med en del rust så veit alt om ta;-)

Soppas ja! Ålesund er 1 halv time fra der i bor d;-) ska du godkjenne ombygd da? M5 e tøft:-) kunne tengt me en sånn donor bil i æu. Men da havna motoren i e12en:-D

Da må jeg kanskje ta turen innom da:)

Har ønsket meg e39 m5 siden første gang jeg så den i et blad i 1999 så hvorfor ikke bygge den selv slik man vil ha den... er ikke så mye jobb;p hehe må jo bare flytte ALT;)

Lyst å få den slik som denne ca:)

jampefz1ioh8px9sqqxv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d e bare å gjør;-)

Ja e39 e fine bila! Hadde en 1999 mod original m sport 528 før nåkken år sia med bare 100 på tellarn å fult utstyrt! Knall god bil:-D

Har hatt flere e39er så jeg vet hva du snakker om:) Blir liksom aldri ferdig med det karosseriet..

Skal selge e61 å kjøpe e39 som familiebil.. Like mye bil for halve prisen synes jeg.

523ia 97 mod fra vikebil:)

kkjaut8yuxc78e20rtrj.jpg

535ia 1997mod.. denne var dønn orginal når jeg fikk den. monterte m-fangere, facelift lykter, acs bakrutespoiler osv osv.

1r82ed0aa9t7uxeohtr7.jpg

525 dat m-sport 03mod

585031no3bn2ed3wm2qe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...