Lamek Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Da har jeg vært nordafor en tur og fått meg en biiiiiteliten tur på verkstedet:) Ble bare litt småmekking og vask av e34en utvendig da jeg ikke rakk det da den ble satt inn.. Ellers gikk tiden til klargjøring av e24en da den er solgt.. Byttet bremser, sveist eksos og fikk på vinterdekk.. Svidde av 50mil med den i går og det var trist og gi den fra seg, men forhåpentligvis blir den tatt vare på og ikke minst brukt av nye eier som er Helland her på forumet.. Monterit m5 innstegslist på e34en:) Brekkvasselv:) at e28/e24 er morsomt på vinterføre kan jeg skrive under på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Du har fått delene ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Du har fått delene ja? Det vet jeg ikke.. Er i Trondheim.. Søsteren min som må slite med pakkene mine når jeg er borte:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Har funnet ut at jeg kanskje må finne meg et ACS sett til bilen, men er usikker på hvilken jeg skal gå for.. Står mellom to typer i 8,5 og 10x18" Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 de nederste er desidert førstevalg hvis det hadde vært meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Lett de nederste hjula..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 hadde ikke vært i tvil jeg nei nederst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 For et teit spørsmål, de nederste såklart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 For et teit spørsmål, de nederste såklart!! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Hmm.. må se hva jeg finner da.. skulle hatt dem med et20 både foran og bak for å få dem inn i vognortet.med alpina spec er det minimum 20 i inpress som er godkjent med 8,5 og 10x18" etter det jeg forstår på papirene jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 helt klart de nederste ja, de er gromme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Hmm.. må se hva jeg finner da.. skulle hatt dem med et20 både foran og bak for å få dem inn i vognortet.med alpina spec er det minimum 20 i inpress som er godkjent med 8,5 og 10x18" etter det jeg forstår på papirene jeg har. Her er et sett i 19" tilsalgs..... http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =4&t=71185 Kunne tenkt meg å he et sett slike til jeg skal ha meg M5 igjen. Angrer som faen på at jeg solgte RH X-rad hjula jeg hadde..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Men igjen.... Svart senter=ødelagt utseende... 23 Svenske lapper + lakkering blir jo da prisen... Hufffff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Vil ikke ha 19" synes det ødelegger mye av gleden å dra på tur når man må sloss med rattet for å holde bilen på veien.. Hadde et slikt sett med rett innpress som ble solgt til pernezz for halvannet år siden. Etter en samtale med Johnja i går så ble vi enig om at jeg var stokk dum i hodet som solgte dem, men men.. shit happens:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Kanskje ikke det smarteste du har gjort å selge de nei! Vil forøvrig henge meg på bølgen, å si at de nederste felgene er desidert finest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå