aottesen Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Fana Var sikker på at det var din bil jeg så .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Aha Nei er en stund siden jeg var på Elkjøp Fana Men har sett en svart 1er med samme bakrutespoiler som meg ved Lagunen noen ganger. Kan ha vært den Men har et lite problem. Har fått på senkesette og alt er kanon uten om at det kommer lyder fra høyre framhjul. De som monterte dette mener det er den nye fjæren som går noen millimeter rundt når jeg vrir på ratte. Syns det er veldig rart. Jeg har ikke hatt 4 hjulskontroll på den enda. Så kan jo være det kommer seg når det er blitt gjort. Fått AE frontlykter og sorte LED lykter på også Har noen bilder av en veldig skitten bil som kommer opp seinere idag. Er nå på jobb og kan ikke laste inn bilder på denne pc Haha jeg ser du jobber på Elkjøp Aottesen. Det gjør jeg også Elkjøp Askøy !! Vel slutter denne måneden grunnet ny jobb med bedre lønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Et par nye bilder av en skitten bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Dette ble skikkelig tøft! Bortimot perfekt senk også, men er det litt forskjell på klaringen i hjulbuene foran og bak, eller er det det at bakhjula er litt lenger inn som gjør det? Du har ikke et bilde tatt rett fra siden også? Er du fornøyd med de nye nyrene? For meg er det litt uvant med den brede kanten øverst foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 feet bil nå mangler du bare 19" så blir den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Sattan så fete lykter.. Denne bilen blir perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Takk takk:) Ja det kommer seg nå Ogee1: Har ikke peilling for og være helt ærlig Her er et bilde fra side Ja er veldig fornøyd med de nye nyrene Var litt skeptisk til de til og begynne med men etter og ha sett aottesen`s bilder falt de mer i smak Litt uskikker om detg blir 19" denne sommeren, vel har fått ny jobb så må regne litt på det og se om det kan komme inn under mitt supre budsjett Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Siden du har justerbar senk, så ville jeg sluppet den ned noen få millimeter til bak, tror jeg. Men det blir litt pirk, det er jo veldig nærme strøkent som det er. Må si at jeg får mer og mer sansen for felgene dine for hver gang jeg ser bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Skal du på vårmønstringen på Lagunen? Torsdag 1 juni elns ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Jepp det skal jeg aottesen håper på godt vær ! Skal du også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Hvis jeg slipper å sitte inni bilen for å unngå å drukne, så tenker jeg å ta turen ja. Men med 70mm døgnlig nedbør, så blir jeg hjemme! Spørs om jeg har noe å stille ut, nå som du har pimpet kjerra di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Ja blir det møkka vær så blir jeg nok hjemme jeg også Så skal sende en sms til værgudene og få litt sol Hehe vel den har kommet seg litt, men har litt igjen og gjøre Din er jo grisefett Så du må ta turen vist været er bra Et lite spørsmål: Hvordan ser jeg om eg har DPF ? Eller må jeg levere den på verksted og så ser de det ? Må vite det før jeg tar turen ned til Terje og får litt mer hk i bilen Hmm har sett litt på disse: Tror det kunne ha funket bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbevanb Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Fine felger! Ang DPF... Få tak i utstyrslisten til bilen din, spør bmw eller i utstyrstråden her på forumet. Der skal det stå om du har DPF eller ikke(siden det er ekstrautsyr). Sto hvertfall der på min 120d 05 modell. Håper du finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Vel, utstyrslisten på min tilsier at jeg ikke har det. Tollmyndighetene sier jeg ikke har det. BMW Norge sier jeg ikke har det ... Likevel tok det en mekaniker på Jæger 2,5 sekund (inkl. åpning av panseret) å fastslå at jeg hadde det. Man kunne visst se det på at det er en stor klump rett etter turbo, ned mot der hvor eksosen går nedunder bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbevanb Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Det høres jo riktig ut det! med tanke på sted og "utseende".. Vet ikke om det er mulig å se den fra oversiden, men om det var en mekaniker som sa det så bør det jo stemme! Om du fortsatt er usikker så kan du jo heise opp bilen og ta av plasten under for å ta en kikk selv, jeg har et bildet av mitt eksosanlegg liggende på bakken med partikkelfilter og alt, så da kan du jo sammenligne hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå