HPVL Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Takk takk Aha da skal jeg sjekke på Schmiedmann Hmm ifølge kvitteringen så står det: PureWheels Motorsport 8" Sort/Rød, 5/120/18 Ø74,1 ET38. Og dekkene er: Pilot Sport 3 XL 225/40/18 92 Y. Jeg personlig har ikke peilling på hva dette betyr. Så er glad jeg har en kompis som jobber på Dekk1 Du har senk har du ikke? hvordan er det med subbing i forhold til senken din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 I forhold til dimensjonene mange her kjører på 1-serie (8.5" bred felg og ET40 foran) skal denne komboen plassere hjulet 4mm lenger inn. Tipper det er perfekt jeg.. Ett nyttig verktøy for felgfitment: http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp Bare å se hva andre kjører og sammenligne dimensjonen du evt vurderer der så er du langt på vei Håper ikke dette var altfor offtopic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 HPVL: Ja har senk, men jeg måtte gå opp 4.5mm i front grunnet at dekkene traff innsiden av hjulbuen når jeg bremset med sving på rattet. Har ikke gjort noe bak.Men nå er det ingen subbing etter jeg gikk litt opp Er i snakk med TRF ang nytt eksos så for se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Hei Noen som vet om et bra verksted i Bergens området for service sjekk på bilen? Ser ut som 100.000km service står på trappen Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 HeiNoen som vet om et bra verksted i Bergens området for service sjekk på bilen? Ser ut som 100.000km service står på trappen Mvh Fredrik Jæger kan jeg anbefale. Da har du ihvertfall gjort det på en skikkelig måte. Hadde min på service der for ikke så lenge siden. Er fornøyd, men kan være dyrt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy118d Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Ja blir nok Jæger på meg også ser det ut som. Er viktig at det blir gjort skikkelig. Hva er det de går igjen om på en hoved service ? Går de over girkasse og turbo? Har ikke peilling selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hei,Noen som vet om et eksos anlegg til en 120D fra Milltek vil passe min bil ? http://qwt.no/serie_e81_120d_sport_3dor ... ck/P_11548 Er ikke mange som selger til 118D ser det ut som. Mvh Fredrik Har du kommet noe videre med eksos-løsning? Og hvordan er erfaring med chippet motor nå en stund senere? Vet du om det er noe effekt på olje/filter etc? Merket noe unormalt? Jeg ser litt på milltek. Har ellers ikke helt klart å finne ut hva som passer til min. Det er vel M47 jeg har også. Ser ut som denne er et alternativ også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hei,Noen som vet om et eksos anlegg til en 120D fra Milltek vil passe min bil ? http://qwt.no/serie_e81_120d_sport_3dor ... ck/P_11548 Er ikke mange som selger til 118D ser det ut som. Mvh Fredrik Har du kommet noe videre med eksos-løsning? Og hvordan er erfaring med chippet motor nå en stund senere? Vet du om det er noe effekt på olje/filter etc? Merket noe unormalt? Jeg ser litt på milltek. Har ellers ikke helt klart å finne ut hva som passer til min. Det er vel M47 jeg har også. Ser ut som denne er et alternativ også: [ Bilde ] Det er den eksosen jeg monterte på. Veldig lett jobb, passformen var veldig bra og ikke minst utsende. Gjorde et stort løft på utsende! Anbefaler sterkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå