HeiNicklas Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Legger ut litt om bilen her slik at prosjekttråden ikke blir overfylt med bilder utenom prosjektet, den den kommer tilbake med m30b32 turbo En e34 525i 1991 med m50, kjøpte den i vinter, her er litt bilder fra før og da Slik den var når jeg hentet den: Etter jeg hadde hatt den litt, sorte nyrer, sorte hella DE, shadowline, D58 felger som satt på en liten periode, lakkert lister, litt forskjellig Noen fra treff på KNA gatebil i skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Såg pen ut, litt mere senk ville gjort susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Jauda Kommer coilovers og nye felger til den når nye motoren blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 kommer til å gå godt i lag med e30 min i sommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Et bilde fra slalomkjøring i sommer Litt myk for min smak men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Pen bil veit ikke helt om jeg likte di lakkerte listene ! men vær sinn smak Blir nok bedere når du får den litt nermere bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Pen bil veit ikke helt om jeg likte di lakkerte listene ! men vær sinn smak Blir nok bedere når du får den litt nermere bakken. Takktakk Hehe, er vel det Syntes det gjorde hele bilen mye cleanere på en måte Jupp, blir nok m5 eller coilovers når nye motoren kommer i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 M50B32? Sånn koed bygd stroker eller noe? Kom med litt info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Heheh, jeg har tenkt litt om hverandre her Er en M50B25 i den bare Men det skal i en M30B32 Så har klart å blande litt mellom de to i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Sterke motorer det å med Turbo, blir det nok bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Gleder meg til bilen(e) blir ferdig nå, Nikki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Sterke motorer det å med Turbo, blir det nok bra ! Jada Er komplett overhalt og dreide stempler, så satser på full gass Gleder meg til bilen(e) blir ferdig nå, Nikki. Da er vi to Link til tråden om motoren viewtopic.php?f=11&t=186627 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå