Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Til dere som har vært borti dette før; Har funnet alt unntatt kasetten rundt bakruta, noen plass denne lar seg kjøpe i EN del ? eller må man punge ut 7500!! for alle 3 delene på GS ?

Kassetten har gått ut av produksjon - sist jeg så den på GS var prisen 11-12 000.

Hvis du kjøper de 3 delene hos GS får du IKKE en komplett kassett.

Per i dag er eneste alternativ en utkappet brukt eller en glassfiberkopi.

Ja jeg så det der :s ser vel kanskje rart ut med pålimt glassfiber rundt bakruta også.

Kanskje nesten like greit å tilpasse bakskjermene til org koffert..

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Så nøye som du går til verks her må du ikke finne på å kutte ut ruteramma fra M3. Den glassfibervarianten ser helt grei ut den :D

Noen plass den selges da ? Regner med at stål blir best, så må bare leite og ha kr klare :)

Skrevet
Ang fargevalg vil jeg råde deg til å velge en anne farge enn svart. Alle småbulker og små striper synes uansett.

Med nye planer så blir bilen hvertfall ikke sort! 8)

Blir bygd om til M3 den her nå. Var hos BMW i dag og fikk pris på det jeg trenger karosserimessig, ble ikke så mye kontra orginal look. Eneste jeg må få tak i nå er c-stolpekassetten, noe som kan ta si tid.

Bilen blir levert til oppretter sannsynligvis i slutten av mai, så hadde vært KONGE om noen der ute visste om en c-stolpekassett i stål som jeg kunne ha kjøpt :)

• 8 months later...
Skrevet

På tide med en liten update her :)

Fikk bilen tilbake fra karosserimannen min for en stund tilbake, og nå er det meste av gåent stål byttet !(Noe som var en del!)

Eneste som gjenstår før den skal epoxysprøtes er et par små hull under som ble glemt, og litt sliping :) Bilder kommer asap.

Og et lite spørsmål; Mistenker at det kan ligge litt rust å godgjøre seg mellom taklukekasessen og taket.. Noen som vet om det er mye jobb å få ned kasetten ?

Skrevet

Jeg hadde brilliantrot 308 på min E36, jeg angrer sykt den dag i dag på at jeg solgte den, utrolig deilig farge!!

Skrevet

Brilliantrot er snadder :) Men skulle ha sett den fargen skikkelig på en preface..

Er i gata hvit-sort-rød og lukter, men å sette et standpunkt er jammen meg ikke lett :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Et par bilder underveis:

qok1x25t97p1kvk4mrid.jpg

9n4anc236w16ywy528rr.jpg

nvpbc0cah11ywiic0h5l.jpg

ilowta81d5ii5534l9ce.jpg

mv6nmtfen7can7mzgng2.jpg

n759x6xrhcltlx2wtvf7.jpg

uc7078egw7oxdj71wh0h.jpg

Blir ferdig med det som gjenstår av sveising til uka, så blir det forhåpentligvis noe maling fortløpende :)

Skrevet

Flott å se liv her også :)

gjor du det selv, eller satt du vekk ? så tilsynelatende bra ut. Bretta du inn skjermbuene før du hadde de på bilen da? Gjør det før lakk ihvertfall:p

Skrevet

Dette ser ut til å bli veldig bra til slutt :)

Har du bestemt deg for farge? Hva med Interlagos blue fra diverse M-modeller. Jeg har drømt lenge om en e30 i den fargen :)

xat19jfeq5midpjf8fos.jpg

vr2gsm8n5olt760pmkzd.jpg

Stå på videre :)

Skrevet
Flott å se liv her også :)

gjor du det selv, eller satt du vekk ? så tilsynelatende bra ut. Bretta du inn skjermbuene før du hadde de på bilen da? Gjør det før lakk ihvertfall:p

Har vært bra stille i vinter, men har fått litt glød igjen :)

Sveising av karosseri ble satt vekk ja. Er altfor uerfaren med sveis/platearbeid enda, men blir nok en e30 til med tida, som jeg skal "øve" meg på.

Kanten er bretta noe inn, men blir nok litt så jeg får på 10'' uten å subbe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...