Gå til innhold

Bilstein dempere på Koed vs GS

bjerkis
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter å ser på litt justerbare senkesett til bilen min, og da kom jeg over en stor prisforskjell på Bilstein dempere på Gs kontra Koed.

Vet GS kjører kanpaje nå, men vet ikke om Koed gjør det ?

eks: til E60

Bstein B14 (PSS)

Koed: 12.103,75

GS: 14.500,00 (kampanjepris 11.600,00)

Bilstein B16 (PSS10)

Koed: 15.603,75

GS: 23.125,00 (kampanjepris 18.500,00)

Vil si det var vesentlig stor forskjell, hvertfall på B16 kittet.

Men som sagt så vet jeg ikke om koed har noe kampanje nå, men står ikke noe om det hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sendt en bestilling på masse deler fra Koed. Grunnen til at det ble Koed var nok den store prisforskjellen, og at det ikke haster med leveringen. Om det er noe kvalitets forskjell mellom Koed og GS tør jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er storfornøyd med GS jeg. ofte innom både for å kjøpe deler og på verkstedet der, men synest bare det var så vanvittig stor forskjell med tanke på det står nederst på forumet at GS er hoved importør av Bilstein i norge og at prisen er så stor fra et Dansk/Norsk firma som Koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke riktig som det er sagt at ALT er billigere hos Koed. Sjekka prisene opp mot GS da jeg bestilte en god del varer, og enkelte deler var faktisk billigere hos GS. Gadd ikke dele opp bestillingen så alt ble tatt fra Koed. Så i det store og hele så sparte jeg en del kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...