Halbakken Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Da begynner jeg å kappe fronten og bygger en enklere en sammen med festebraketter til oljekjøler, intercooler, radiator og elvifter! Blir bra
gkw89 Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Super liten update, tar bare de bildene jeg har på tlf nå Fått henta motoren ned til verkstedet nå, så da begynner det å gå seg til Noen som veit om E36 325 aksel passer inn på denne?? sjekk på nettbutikken til GS på hardy'n så ser du målene der, om de er like
gkw89 Skrevet August 28, 2011 Skrevet August 28, 2011 Da begynner jeg å kappe fronten og bygger en enklere en sammen med festebraketter til oljekjøler, intercooler, radiator og elvifter!Blir bra Bilder må komme snart om det å da jeg angrer ikke!!!!!!!!!
Halbakken Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 Da begynner jeg å kappe fronten og bygger en enklere en sammen med festebraketter til oljekjøler, intercooler, radiator og elvifter!Blir bra Bilder må komme snart om det å da jeg angrer ikke!!!!!!!!! Ja, imorra fyrer jeg opp vinkelsliperen, da går det hardt for seg Skal pøse på med bilder, men har ikke handla inn noe jern enda, så blir egentlig bare av en tom front Men er da en start det også! Har fått en pakke fra Koed nå, der var det litt snacks, nå venter jeg bare på en pakke til hvor det ligger en komplett forstilling nedi også er det å smikke på litt Powerflex, så har jeg faktisk et rullende karosseri
BMW E30 325 Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 denne må jeg følge med på ser ut som det var et bra rå karos du har fått i deg ja
Berndtsson Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 på tide med en update nå Fredrik! Går nok lenge enda, ligg mest på rygg denna gutten I noen tilfeller legger'n andre på rygg og men..
skrokkis Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 på tide med en update nå Fredrik! Går nok lenge enda, ligg mest på rygg denna gutten I noen tilfeller legger'n andre på rygg og men.. haha! ikke bra,ikke bra
Halbakken Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Takker! Kommer stoooor bildeoppdatering snart, har bare et par ting til som skal være med i update'n
|Ole| Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Vil gjerne sjå korleis du kapper ting, eg skal kappe ein del sjølv såee
Halbakken Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Det gjør det absolutt, men har ikke lasta opp bilder enda
kest Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Det er jo forståelig at du ikke har lastet opp bilder på et søppel forum som ikke funke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå