Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er jo forståelig at du ikke har lastet opp bilder på et søppel forum som ikke funke :evil:

Pass munnjen din [-X

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe :D

Jess, endelig en bilde update nå! Er dere som meg så er det bilder som er artigst, så har endelig fått somla meg til å laste opp litt!

Har skjedd en del den siste tida nå, men det kan dere se på bildene :wink:

112.jpg

Skrapet tectyl

111.jpg

Ble en del slikt...

113.jpg

Har her fått bort tectylen og lakkert med tynnflytende rustskydd :)

114.jpg

115.jpg

116.jpg

Skrapet motorrom :)

117.jpg

118.jpg

Siste bilde før det store steget........

Vôila!

119.jpg

Epoxy grunnet :)

120.jpg

124.jpg

121.jpg

Også tatt inni, mangler sveising i gulvet da men :)

122.jpg

123.jpg

125.jpg

126.jpg

Handla ny frontplate også :)

127.jpg

128.jpg

129.jpg

Tynnflytende rustskydd :)

130.jpg

131.jpg

132.jpg

Fått brukt noen høvdinger på foringer også! :)

133.jpg

134.jpg

De "nye" M50 motorfestene :)

135.jpg

136.jpg

Alle gamle bremserør ble rivd bort og kasta, så da må man legge opp nye :)

137.jpg

138.jpg

Nye bærearmer med nye bærekuler også :)

139.jpg

140.jpg

Litt dårlig bilde, men folk ser vel hva det er!

141.jpg

142.jpg

E28 535i motorputer :)

144.jpg

E36 styrestag + yttre endeledd :)

145.jpg

146.jpg

Prøvemontert travers og ei tannstang uten servo jeg hadde liggende :)

147.jpg

148.jpg

149.jpg

150.jpg

En kjapp prøvemontering av fjærbeina med de nye bremseskivene også, river nok litt dissa her ja :)

151.jpg

Pusla litt med hurtigkobling av front, ble ganske greit men skal gjøre om så jeg får de på støtfangeren istede

152.jpg

153.jpg

154.jpg

155.jpg

Blir litt nye muttere og skruer :)

156.jpg

Måtte ha en ny slik også :wink:

Har noen flere bilder som jeg ikke har lastet opp enda, har blant annet flyttet til et større verksted, så har noen bilder derfra også! Får håpe det ikke går like lenge imellom opplastinga 8)

Skrevet

Blir bra detta her :)

Vurder å sveis på cab-forsterkninger på fjærbeina før du lakker motorommet, det hjelper greit på om du skal ha banebil.

Er det E46 M3 CSL bremseskiver du har? 345x28mm?

Skrevet

Vurder å sveis på cab-forsterkninger på fjærbeina før du lakker motorommet, det hjelper greit på om du skal ha banebil.

Hva mente du med dissa fjærbeina, Oddis?

Jeg aner ikke hva slags type bremser det er fra, det er Wilwood big brake kit hvertfall. Men ser ut som om det er borra for at det skal passe 4 hulls, så kanskje det er fra M3 CSL?

Tror du eventuelt det kan gå å kjøpe M3 CSL skiver da skivene mine blir slitt? Umulig å finne riktig type da jeg ikke har noe art. nr ellernoe slikt å gå etter :lol:

Skrevet

Jeg aner ikke hva slags type bremser det er fra, det er Wilwood big brake kit hvertfall. Men ser ut som om det er borra for at det skal passe 4 hulls, så kanskje det er fra M3 CSL?

Tror du eventuelt det kan gå å kjøpe M3 CSL skiver da skivene mine blir slitt? Umulig å finne riktig type da jeg ikke har noe art. nr ellernoe slikt å gå etter :lol:

Det likna bare på CSL skiver i mønsteret. CSL skivene er jo orginalt 5x120, så de må jo borres om til 4x100 evt.

Cab forsterkere er metallavstivning mellom ytre veggen på innerskjerm og fjærbeina. Fåes kjøpt hos Koed. Ligger under "Tuning" kategorien for E30. Sitter orginalt på E30 cab skal gjøre. http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 864/12.jpg

Skrevet
Rått og gjennomført prosjekt:)

Skal følge med her:)

Takk og takk, bra å høre :D

Artig å se at det skjer saker og ting her. Ps. Kunne du målt hvor høye de nye m535i motorputene dine er? :)

Jada, det går da fremover! Hehe. Ja, det kan jeg selvfølgelig gjøre vettu, er noen solide kladder hvertfall :P

Det likna bare på CSL skiver i mønsteret. CSL skivene er jo orginalt 5x120, så de må jo borres om til 4x100 evt.

Cab forsterkere er metallavstivning mellom ytre veggen på innerskjerm og fjærbeina. Fåes kjøpt hos Koed. Ligger under "Tuning" kategorien for E30. Sitter orginalt på E30 cab skal gjøre. http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 864/12.jpg

Ja, da må de borres ja, men tenkte på om det passer med caliperen...

De var jo geniale, da blir det nok sånne ja! Blir relativt stiv denna bilen med mye forsterkninger, så det er jo bra :D

Skrevet

fjørtårna/ dempertårna du mener vel ? :wink: fjørbein tenker jeg på det som navet, og bremsene sitter på, på bærearma, som står inni dempertårnet, med temper og fjør nedi - jeg tenker slik i hvertfall:)

Skrevet

Du har rett... hode og tastatur sender feilkoder seg imellom. FjørTÅRN er selvfølgelig hva jeg mener ja, og som visst på bilde.

Om CSL skivene vil passe med innpresset vet jeg ikke... Tenkte å bestille slike skiver til mine Brembo 6 pot calipere, så kan evt måle senere om det blir nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...