Trolljegern Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Hei, fikk feil nr 43 Co-*potensionelt* for høyt Kan hende jeg staver det ordet veldig feil da han som skrev lappen har dårlig hånd skrift. Feil nr 7 Luft masse måler signal for lavt Bmw e34 M5 ombygd. Har tomgang på 1200 og bilen kutter på 6400. Noen som veit hva det kommer av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Hvist du var på et verksted og fikk tatt diagnose så burde de vel ha forklart deg litt bedre hva konkret det betyr og hva som eventuelt må gjøres. Kan ikke bare rable et par ord ned på ett ark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Hvist du var på et verksted og fikk tatt diagnose så burde de vel ha forklart deg litt bedre hva konkret det betyr og hva som eventuelt må gjøres. Kan ikke bare rable et par ord ned på ett ark. burde ikke, skal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Mest sannsynlig er LMM, gåen da.. Men hva 43 er vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Lmm / lambda sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjrnar89 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Feil nr 43 er en konsekvens av feil nr 7. Høy CO (karbonmonoksisid) kommer av dårlig forbrenning. Derfor blir feil 43 automatisk slettet hvis du fikser feil nr 7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Takk ska innom en M5 *expert* etterpå som ska se på bilen min. Vi fant ut i går at den vacum klokka på innsuget ikke funka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå