Gå til innhold

Prøveskilter banekjøring - Hva sier du for å hente ut?

KennethW
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere sier i skranken for å få hentet ut prøveskilter til banebile deres, eller hva som kan sies?

I mitt tilfelle, så skal jeg ta med meg bimmern opp til Nord-Norge, Mo I Rana, og holder selv til i Nord-Trøndelag. Jeg tenker, vil dem ikke stusse litt på at jeg skal ha 3-dagers skilter pga. flytting? Ennå værre å oppgi grunnen for prøvekjøring. Hvem sier at de skal prøvekjøre en bil omtrent 70mil hver vei? Skjønner? :P Hva skal en si?

Skal sies at den burugla som sitter i skranken kan være sær til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar godtfolk :D

Tenkte ut en liten ting, og det var å hente ut merkene for høsttreffet samtidig som jeg henter ut dagsmerker for en eller annen dag i juni/juli. Kanskje jeg har et søskenbarn der som skal hjelpe meg med den? :P

Går det an da, Trygve? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testkjøre en bil sier jeg alltid, så passer jeg på og få med alle plassene jeg vil kjøre. tenker ikke folk lenger ? :P

De vil ikke begynne å lure på hvorfor jeg kommer dit for å ordne med merker, når jeg kunne gjort det her hjemme? :P

Tror du de spørr henne du bor eller ? og hva du hadde til middag ? :lol:

Så det går nok så bra du :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Skal kjøre bilen til et verksted for og få reparert den, så jeg får den igjennom eugodkjenninga' Verkstedet ligger i Mo i Rana..

"Har en kompis der oppe som skulle fikse den gratis hvis jeg tok den til verkstedet hans" :^o

Ellers har jeg prøvd Dirtydick sin taktikk om å si at jeg skal prøve en bil der og der, men fikk bare til svar at "man prøver ikke en bil i byen.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...