KennethW Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Jeg lurer på hva dere sier i skranken for å få hentet ut prøveskilter til banebile deres, eller hva som kan sies? I mitt tilfelle, så skal jeg ta med meg bimmern opp til Nord-Norge, Mo I Rana, og holder selv til i Nord-Trøndelag. Jeg tenker, vil dem ikke stusse litt på at jeg skal ha 3-dagers skilter pga. flytting? Ennå værre å oppgi grunnen for prøvekjøring. Hvem sier at de skal prøvekjøre en bil omtrent 70mil hver vei? Skjønner? Hva skal en si? Skal sies at den burugla som sitter i skranken kan være sær til tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Er vel bare å si at bilen skal flyttes opp dit Så må du oppgi chassinr osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Ville sagt noe slikt som at bilen skulle flyttes opp der for å bli fikset og at du muligens må kjøre den litt der oppe (testing ol.). Også skal du selvfølgelig ha den hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Lei i Mo da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Takker for svar godtfolk Tenkte ut en liten ting, og det var å hente ut merkene for høsttreffet samtidig som jeg henter ut dagsmerker for en eller annen dag i juni/juli. Kanskje jeg har et søskenbarn der som skal hjelpe meg med den? Går det an da, Trygve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ja, de har vel biltilsyn oppe i Mo vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 De vil ikke begynne å lure på hvorfor jeg kommer dit for å ordne med merker, når jeg kunne gjort det her hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Si at du henter en bil for en kompis eller kjøpt deg bil der og må kjøre hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 testkjøre en bil sier jeg alltid, så passer jeg på og få med alle plassene jeg vil kjøre. tenker ikke folk lenger ? De vil ikke begynne å lure på hvorfor jeg kommer dit for å ordne med merker, når jeg kunne gjort det her hjemme? Tror du de spørr henne du bor eller ? og hva du hadde til middag ? Så det går nok så bra du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Kan du ikke si at du skal ha med bilen på treff i 3 dager da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 'Skal kjøre bilen til et verksted for og få reparert den, så jeg får den igjennom eugodkjenninga' Verkstedet ligger i Mo i Rana.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Prøveskilt er kun til nyttekjøring -Roger- såvidt jeg husker fra da jeg hadde Skyline...er jo såpass strengt at det ikke engang er tilatt med mer enn 2 i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Jeg vet ikke hvordan det er på ACR, eller om det er litt opp til arrangøren, men på vålerbanen så krever de vel at det må stå i papirene at bilen skal kjøres PÅ banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Jeg hadde en uregistrert M3 en gang, og da tror jeg faktisk du kunne krysse av på Treff/offentlig fremvisning e.l på søknadskjemaet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 'Skal kjøre bilen til et verksted for og få reparert den, så jeg får den igjennom eugodkjenninga' Verkstedet ligger i Mo i Rana.. "Har en kompis der oppe som skulle fikse den gratis hvis jeg tok den til verkstedet hans" Ellers har jeg prøvd Dirtydick sin taktikk om å si at jeg skal prøve en bil der og der, men fikk bare til svar at "man prøver ikke en bil i byen.." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå