shortx Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Har byttet front rute på bilen i dag ,men har en mistanke om at det er feil rute... virker som ruta er for liten i bredde noen som har erfaring med dette + ruta er skev samt regnsensor passer ikke det sa de bare var og bestille en brakket og får og toppe det hele har jeg fått riper i lakken nr på ruta er Guardian E9 43R 000305
Margido Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Først å fremst så må du jo høre med de som har montert ruta. Hvis ruta er skjev så er det jo en GOD nok grunn til å reklamere på jobben. Skal godt gjøres å montere en frontrute på feil bil siden det er veldig lite som skal til for at ruta ikke passer..
shortx Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 er ca 3mm forskjell på ene siden mot den andre+ lista er bølgete og dekker ikke opp mot taket som på andre siden. mere rette siden nye lakk sår etter montering et lakk sår til vet ikke hva de har gjort her.... rute typen hva skal det stå her?
shortx Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Først å fremst så må du jo høre med de som har montert ruta. Hvis ruta er skjev så er det jo en GOD nok grunn til å reklamere på jobben. Skal godt gjøres å montere en frontrute på feil bil siden det er veldig lite som skal til for at ruta ikke passer.. Stoler ikke på det dem sier etter denne jobben.. ønsker derfor og finne ut om ruta kan være til sedan eller noe slik etter som regnsensoren min ikke passer osv...
Andreas1 Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Opplevd det samme selv og etter det har jeg kun brukt merkeverksted til ruteskift Samme pris, original rute og originalmontert sensor.
shortx Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Opplevd det samme selv og etter det har jeg kun brukt merkeverksted til ruteskift Samme pris, original rute og originalmontert sensor. ruta virka som den ikke passet..?
Margido Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Damn, hadde IKKE godtatt disse lakksårene de har fått til.. I den lille ruta på bildet skal chassisnummeret stå.. Jeg ville ha klaga som fy på arbeidet uansett om ruta er feil eller ikke. Slik skal det ikke se ut etter frontrutebytte..
Margido Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 i tillegg kan du risikere å få lekkasje når ruta er skjevt montert..
shortx Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 i tillegg kan du risikere å få lekkasje når ruta er skjevt montert.. skal dit i morgen og så klart vis ikke dem vill rette på dette så er det klart folka på bimmers får vite hvor dem ikke skal bytte rute + en del flere
TM custom Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 ville ikke satt inn noe annet en en originalfrontrute vis ruten har funksjoner som regnsensor, lyssensor, varmetråder, integrert antenne.
LarsBMW Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Hvis dette er forsikringsjobb hadde jeg ringt selskapet hvis verkstedet nektet å ordne opp. Det her er uakseptabelt. Ny rute og omlakkering av skada områder på lakkeringsverksted. Ikke godta flekking med stift som de kommer til å foreslå.
nimitz Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Er dette en frontrute du selv har bestilt og fått et verksted til og sette inn, eller er det et seriøst bilglass firma som har gjort en forsikrings jobb? Det er jo litt lite info som har kommet frem her.
shortx Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Er dette en frontrute du selv har bestilt og fått et verksted til og sette inn, eller er det et seriøst bilglass firma som har gjort en forsikrings jobb? Det er jo litt lite info som har kommet frem her. Har kun bestilt time og oppgitt at det er en 2000 bmw 323 cupe resten har dem stått for ja og skulle være et seriøs firma som driver med rute bytte Noen som vet om det er forskjell på rutene til e46 ?
Makemyday Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 itte førr å fire oppunner, men je hadde slii...
stianly Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 itte førr å fire oppunner, men je hadde slii... Hææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå