jonase46 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Halloo! Har leitet lenge etter felger til min 320dt m-sport e 46! Er ganske kresen(kjører ikke på mega felger), har hatt store felger, felger med kant osv. men har nå funnet ut at jeg liker felger som er concave og vill prøve det, men finner jo lite av det! Syns de GS har til 5serie er råtøff, men finnes jo ikke i innpress til min e46 (?). Noen som vet av noen tøffe concave felger som ikke koster 10000kr pr felg, men kanskje halvparten? Helst i 19" eller 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 kjører ikke på mega felger, men vill helst ha 19" eller 20"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 Her kan du finne noen: http://www.bmautosport.co.uk/index.php? ... d_ad_cat=0 Har handlet der selv, og kan trygt anbefale Jeg ville gått for 18" eller 19". 20" er litt stort på E46 og kan fort se styltete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 kjører ikke på mega felger, men vill helst ha 19" eller 20"?? Hehe, tenkte nå mest på merket og 19" eller 20" er jo ikke mega? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Her kan du finne noen: http://www.bmautosport.co.uk/index.php? ... d_ad_cat=0Har handlet der selv, og kan trygt anbefale Jeg ville gått for 18" eller 19". 20" er litt stort på E46 og kan fort se styltete ut. Så ut som att de hadde masse tøffe felger! takk ska du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Konkave felger er absolutt stilig anbefaler å sjekke ut finnkode: 26665030 Riktignok 5 serie innpress, men med noen smale dekk bør dette bli riktig så pent i 18" eller 19" til en fornuftig pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Må vel nesten ha 5serie innpress om det skal bli ordentlig konkave edit: direkte link til PenguiN- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 http://www.velocitymotoring.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 http://www.velocitymotoring.com/ +1 Jeg endte opp med å bestille Breyton Race GTS da jeg fikk et bra tilbud på disse i 19" med dekk (usikker på om disse finnes til E46, tror heller ikke de passer så bra utseendemessig). Men jeg vurderte meget sterkt VMR. De bruker de litt tid på å svare på e-post men de har meget pene felger, de sender til Norge, og etter hva jeg har lest skal også kvaliteten være bra. Fikk pris på USD 1000 + 3-500 frakt for V718 i 19". Dette kommer da på litt over 10.000 i 19" ferdig levert og inkludert moms. Kjøp dekk fra dekkonline.com og du har fått meget pene sommersko til bilen for langt under 20 000. Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 mye tøffe felger på den siden ja! http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /74572.jpg syns GS sine concave felger til 5serie er utrolig rå! noen som vet om det går å dreie av felgene noen milimeter så man får 3serie innpress? hvor lavt innpress går det på en 3serie med senk? har justerbart, men tipper den er senket ca 45mm. evt om noen vet hvor man kan få tak i de felgene med riktig innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Hva med Vertini sine Concavefelger? Smidde og greier Disse selges jo rundtom i Norge. Jeg synes ihvertfall at de er kule, synd minste str er 19" 3-serie innpress har dem og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 kjører ikke på mega felger, men vill helst ha 19" eller 20"?? Hehe, tenkte nå mest på merket og 19" eller 20" er jo ikke mega? sjønte egntli det, men bare måtte har veldi sansen for de concave felgene gs har også, men er ikke E60///M felgene concave da? de fåes jo til alle seriene i replica edit: bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Hva med Vertini sine Concavefelger? Smidde og greier Disse selges jo rundtom i Norge. Jeg synes ihvertfall at de er kule, synd minste str er 19" 3-serie innpress har dem og! Vertini felgene er råe! har spurt på pris, fant dem på finn.no så venter i spenning! vill gjerne se bilde av de på en e46 med 9,5x19 bak og 8,5 framme noen som vet om ett bilde? Lurer på om 215/35/19 og 245/30/19 på 8,5 og 9,5 hadde blitt bra? og fått spacet de helt ut i buene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 kjører ikke på mega felger, men vill helst ha 19" eller 20"?? Hehe, tenkte nå mest på merket og 19" eller 20" er jo ikke mega? sjønte egntli det, men bare måtte har veldi sansen for de concave felgene gs har også, men er ikke E60///M felgene concave da? de fåes jo til alle seriene i replica edit: bilde Finnes E60 felgene i 3serie innpress og evt hvor? syns de var dritpene! Har ikke hatt BMW'n så lenge, så har ikke fått satt meg inn i felger osv på samme måte som da jeg kjørte mercedes og audi. ;p men tror jeg er felgofil ellerno.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Hadde sånne felger på min forrige Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå