Gå til innhold

,


can92
 Share

Anbefalte innlegg

Blir nok bra når det alt er ferdig :) lyst til å bygge til en 3.2 liter når den tid kommer også! skal ha samme farge, diamantsvart :) syns den fargen er jævlig rå i sollys, med mindre den er veldig sliten som på min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å hentet meg grillramme, forskjermer og utetemå måler :) fikk alt til 1000 lapp, så det var et bra kjøp :D nå er alle deler på plass, så mangler kun lakk :) Det skal bli bra! håper å få ordnet i løpet av April.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bilen er en 1992 modell som ble importert til Norge i 98. Jeg kjøpte den ved nyttår, men har ikke hatt tid til å lage noe tråd. 3 mnd etter jeg kjøpte bilen, så gikk motoren til helvette, så jeg dro opp til Grønvolds bildemontering og hentet meg en ny motor som hadde gått 170 000. Så nå har bilen gått rundt 180 og motoren 170.

Det satt noen stygge slitte stoffseter i bilen, så jeg gikk på utsikt etter nye seter. Heldigvis kjenner broren min en som har en haug med BMW deler, så jeg fikk et 99% strøkent vader interiør av han til 8000kr.

Endelig byttet fra stygge 15" til 18" BBS LM felger. Sitter 205/40 foran og 215/40 bak. Nye dekk ligger i garasjen som skal settes på bak, det er 235/40. skal også sette på 225/40 foran. Felgene er 8foran og 9" breie bak!

Helt nytt m-tech rundt hele bilen ligger i garasjen, og skal lakkeres sammen med hele bilen! Skal også skaffe meg nye forskjermer og grillramme! forskjermene har rustet ihjel så derfor jeg bare bytter de :)

dette var bilen par dager etter jeg hentet den :)

ho4lvk3dgfrd07o8g29v.jpg

2ecybsgybyc978m22hzp.jpg

t1aj3qy68yabjkcbhmj5.jpg

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=13&t=185420

Hei! har en E36 318is. Bilen er svart, nylakkert i år. Felgene som sitter på er BBS LM 18". Motoren har gått 170 og selve bilen har gått 190 :) (motorbytte på grunn av rådebank) sitter strøkent svart vader interiør i bilen med m-tech ratt. Full m-styling rundt bilen også. Helt nye dekk på felgene. Følger med 15" felger også med veldig bra dekk!

Noen sammenheng her eller? Var ikke akurrat få likheter på disse bilene..

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=182157

Noe sier meg at minbla og can92 er samme person??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...