Ælen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Flott bil, ser enda bedre ut i virkeligheten. Ser den nesten hver helg når jeg kjører forbi på vei til ØHF. Takk, takk Har ikke sett så bra ut i det siste da den har stått på vinterfelger, og skjelden vasket sikkelig da jeg har hus å pusse opp også Sommerfelgene dine var bare så rett til bilen! Nydelig farge og på den. Eneste som jeg ser her er litt mer senk, så hadde den vært nærmest perfekt. Liker sommerfelgene godt selv også, må bare få rettet de opp. Det viste seg at begge bakfelgene hadde slått seg skeive, så jeg venter på at dekk1 i Trondheim skal få tid til å rette felger. Senkeskåler er under vurdering, så får se når jeg får på sommerfelgene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Jeg sitter i tenkeboksen om å bytte ut sommerfelgene mine, da jeg synes 20" blir litt i meste laget. Noen som har vet om felger som passer bilen min og finnes i 18" eller 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongsrud Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Flott bil! Ganske så lik min. Men vet du hvor mye rutene dine er tonet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Flott bil! Ganske så lik min.Men vet du hvor mye rutene dine er tonet? takk for det Nei, dessverre vet jeg ikke hvor mye rutene er tonet :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 fant ett litt eldre bilde av bilen her en dag Lurer som sagt på om jeg skal bytte ut felgene mine. Noen forslag? Har sett litt på BBS CH-R, Breyton Race GTS og VMR sine felger. Noen som vet hvem som forhandler VMS felger i norge? evt hvor jeg får det billigst i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Hvis det er VMR du lurer på hvem som er forhandler så er det Schmiedmann. Men av de du lister opp så hadde jeg valgt BBS CH-R uten å tenke i 2 sekunder Men uansett så sitter hjula du har på som et skudd. Meget lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Hvis det er VMR du lurer på hvem som er forhandler så er det Schmiedmann.Men av de du lister opp så hadde jeg valgt BBS CH-R uten å tenke i 2 sekunder Men uansett så sitter hjula du har på som et skudd. Meget lekkert. VMR selvfølgelig da får jeg se litt på Schmiedmann. takk BBS CH-R som var det første jeg ville ha også, men må se litt på andre også før jeg bestemmer meg Er godt fornøyd med utseende på de jeg har nå, men synes jeg ikke har bra nok komfort med 20" felg, så derfor vurderer jeg å gå ned til 19" og litt smalere dekk. Er ikke mye komfort å skryte av når man har 285 breie dekk med 25 profil Føler også at bilen går dårligere med sommerhjul enn med vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Jeg må også i tenkeboksen vedr. hjul til min E91. Kjøpte jo disse som skulle pusses opp og klemmes på Meeen 9,5x20 fremme vil ikke på nå etter jeg satt på coilovers i helgen. Så da må jeg på felgjakt. Blir nok 19" på meg og. Vil prøve å finne på noe like finurlig og spesielt som de på bildet. Noe ingen andre E91 har på rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Jeg må også i tenkeboksen vedr. hjul til min E91. Kjøpte jo disse som skulle pusses opp og klemmes på Meeen 9,5x20 fremme vil ikke på nå etter jeg satt på coilovers i helgen. Så da må jeg på felgjakt. Blir nok 19" på meg og. Vil prøve å finne på noe like finurlig og spesielt som de på bildet. Noe ingen andre E91 har på rett og slett. 9,5X20 blir litt mye fremme på e91 ja. Felger er vanskelig, da det finnes så forferdelig mange forskjellige felger, og er litt vanskelig å vite hvordan felgene blir på bilen uten å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Heisann! Meget flott bil, le mans blå med sorte detaljer blir aldri feil Funnet deg noen kandidater til nye sommerfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Heisann!Meget flott bil, le mans blå med sorte detaljer blir aldri feil Funnet deg noen kandidater til nye sommerfelger? Takk, skal se på noen brukte Breyton GTS idag eller i morgen Enn så lenge blir jeg å fortsatt ha de gamle i tilfelle jeg ikke blir fornøyd med GTS felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Kom over ett knalltilbud på ett sett med Breyton GTS felger i akkurat riktig dim så kunne ikke gjøre annet enn å slå til på det tilbudet Måtte jo selvfølgelig teste felgene, så igår kveld ble det lagt om. Bilder fra idag morges: Hva synes folket? klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker disse eller de gamle best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Syns de nye her så bra ut jeg. Sinte felger! De andre er mer clean, og det så jo også veldig bra ut da. Hm, ikke et åpenbart for meg heller hva jeg ville valgt. Uansett, det blir ikke feil om du velger den ene eller andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Liten oppdatering: Tok en rask shine på bilen forige helg og monterte på 20"erne igjen, da jeg bare skal ha småkjøring resten av sessongen, så utseende går forran komfort Det som ble gjort: Vasket grundig etter ferietur på ca 200mil, pollert opp med Scholl S30+EC og orange scholl pute. og toppet med 2 lag SV Shield. Bilder: Har enda ikke bestemt meg for om jeg liker 20"erne eller 19"erne best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Nydelig bil du har der. 20" var de peneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå