Gå til innhold

Montert 2x2 endestusser X5 E70

Share

Anbefalte innlegg

Montert GS Bildeler sine "original" tilpassede endestusser på X5-en. Men ikke akkurat original-tilpasset vil jeg påstå. Èn dags arbeid med kapping og sveising for å endelig få de til å passe :?

Problemet var at stussene gikk mye lengre innover bak støtfangeren enn det originalrøra gjorde. Måtte kappe røra helt inne med potta og lage nye svinger inn på stussene da potta ligger på langs og røra går i 90 grader..

Irritasjonen var på topp, men så lenge sluttresultatet blei bra så glemmer man fort :)

Før:

q8r71e7dwlt8t8fjjimu.jpg

Underveis:

iu15iaw8sh86ir7qzkma.jpg

t9cv9qv5jksv499g7p62.jpg

Etter:

zhxcs8e26ul8tu8w70br.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott det der, synes det er såpass forsiktig oppgradering at jeg ikke ser på det som herjing med en flott bil!

Det blir litt stiligere med 4 stk, får fyllt opp hullene litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott det der, synes det er såpass forsiktig oppgradering at jeg ikke ser på det som herjing med en flott bil!

Det blir litt stiligere med 4 stk, får fyllt opp hullene litt ekstra.

Er ikke rare oppgraderingene jeg skal gjøre. Synes det kommer seg med disse endestussene, så det måtte gjøres. I tillegg har jeg sotet vinduene helt rundt og skal montere ny grill (svart matt). Ellers ingen særlige planer.. Bilen er levert originalt med sportspakke og har blant annet alu. stigtrinn, skjermbreddere etc. Så den er bra utstyrt fra før. Men LITT stæsj må jo til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble fint! Var det du som monterte sebring eksosen på X5n som du solgte til fatter?

Nei, de var montert når jeg kjøpte bilen. Men hadde det ikke vært 2x2 fra før, hadde jeg nok montert noen :)

Hehe! Det liker vi! X5 kler 2x2 meget godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...