Håvard P Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Har vert litt slapp med oppdateringer.. Har montert ferdi justerbart senk på hele bile. Eneste som gjennstår nå er drit arbeid som justering av senk, sjermer, grill og panser. Bilen på bukker bake. Brukte en liten jekk for og fjerne spennet fra demperen. Nye supersport dempere med K-sport topplager montert. BÅSS! Blir bra nor m3 sjørta kommer på Bestilte meg nye deksler til dør håndtakene men får ikke de til og sitte !! need help ...
mefrisvo Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 Nesten lik min den bilen der! Bra gjennomført Pene felger.
Håvard P Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 Nesten lik min den bilen der! Bra gjennomført Pene felger. Takk takk
Håvard P Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Reiser på sjøen i natt så kommer ikke så mange oppdateringer frammover men noen kommer. Planen nor eg kommer hjem er og bytte bremsesjolda bake, lakke kalipperene, tectylere sjermene innvendig, ny subkasses og så skal lakken få seg ei runde med voks I løpet av turen blir det nokk bestilt litt deler. Sitter nå og vurderer om eg skal ta meg råd til LSD Noen bilder fra i dag
Håvard P Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 Pimpa bakruta Må ha ny fanger... Tok nedpå så den knakk :/
APedersen Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Hvor kjøpte du stickersa fra??? Netshopen er jo nede, handla du fra ebay?
stianbmw Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Hvor kjøpte du stickersa fra??? Netshopen er jo nede, handla du fra ebay? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Stancewo ... 500wt_1182 Der er hvertfall ett sted de har dem
Håvard P Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Hvor kjøpte du stickersa fra??? Netshopen er jo nede, handla du fra ebay? EBAY FTW !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå