nisja Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 meget pen bil utrolig bra gjennomført, bra det er flere med sedan men hvilken dekk dim bruker du på de felgene? lurer på 8x17 selv men usikker på hva dekk dim som er brukans?
benger Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Først tenkte jeg "fy fader for en stusslig bil!". Men nå! "Fy fader for en rå bil!! "
Håvard P Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Først tenkte jeg "fy fader for en stusslig bil!". Men nå! "Fy fader for en rå bil!! " Takktakk Det neste som blir gjort er og fikse interiøret og kansje anskaffe seg eit nytt prosjekt ?
Håvard P Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 meget pen bil utrolig bra gjennomført, bra det er flere med sedan men hvilken dekk dim bruker du på de felgene? lurer på 8x17 selv men usikker på hva dekk dim som er brukans? Kjører nå med 205.40.17 famme og 215 bak. Bilen min er godt valsa bak så det går greit .. Eneste problemet er at dekka spiser opp innersjermene
Håvard P Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Stund siden sist uppdate. Men her kommer noen gamle bilder eg har glemt at eg hadde liggende. Kom gjerne med tips om hva eg kan gjøre me bilen Nye dekk forran.. 215 til 205 40. 17 Bakstilling klar for montering. Nye foringer og m3 3.0 lsd. Nye bremseskjold, bremseband, bremseklosser og skiver.
Håvard P Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Kommer en update i løpe av dagen. Fekk bilen endelig eu ok. Måtte bytte bremserør bake, fiske abs, fjere film på ruter, fikse skilt lys å justere lykter. Så nå har bilen 0 feil Blir grundig vask og polering før bilen blir vinterlagret
ZhilleN Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Woow! Nice work!! De felga der hadde jeg også tenkt til og kjøpe en stund tilbake, passa utrolig bra på din bil Blir noe alla det der trur jeg på sedanen gitt
Håvard P Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Woow! Nice work!! De felga der hadde jeg også tenkt til og kjøpe en stund tilbake, passa utrolig bra på din bil Blir noe alla det der trur jeg på sedanen gitt Takktakk Kunne tenkt meg 9' breide bak men LAGÅ. Fekk ikkje tid til noe update i dag desverre. Men kommer en så raskt eg får plass i garasjen ..
Skaar Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Skal ta med S|W klistermerket heim på fredag
Håvard P Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Skal ta med S|W klistermerket heim på fredag OKOK Fått montert de på e39en da?
Håvard P Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 Tok å justerte bilen neeeeed på bakken
ZhilleN Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Ble bra nå ja Så bilen din på Stanceworks nettopp
haybimmsen Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 den e jo ganske strøken denne da:P om du ikke visste det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå