-Martin- Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 I forbindelse med turen til Nürburgring i Mai, tenkte jeg å benytte sjansen til å utføre service på bilen mens vi er der nede... Men er det noen som har litt peiling rundt dette? Finnes det BMW Verksted i nærheten av Nürburg? Er det noe å spare på en Service 1? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 alltids noe å spare, men bmw niederlassung i Tyskland er blitt ganske dyre. du betaler ganske mye for kaffe og kjeks. Men fortsatt ganske mye å spare i forhold til Norge, også får du som regel bedre service og kundebehandling. Bmw Verksteder finner du over alt i tyksland. Sikkert noen ikke så langt fra ringen. Bestill time på forhånd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Mener det ligger en BMW forhandler i Mayen, "rett" ved Ringen. Ellers er det ikke særdeles langt til Frankfurt f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Albert Bauer er vel en mange sverger til? Men den ligger jo ikke i nerheten av Nür da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Albert Bauer synes jeg var bra. Norsk forstod de også. Ligger riktignok i Flensburg, men om du skal forbi så er jo ikke det noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Det spørs om reisefølget mitt er så interessert i en stopp underveis fordi jeg skal ha service på bilen... Den eneste dagen jeg ikke skal bruke bilen der nede er en lørdag, da er det sikkert ingen verksteder som er åpne uansett!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Send reisefølget til Citti-Park imens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Hehe, reisefølget er bare bil-karer... så det lokker sikkert ikke så veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå