Gå til innhold

1991 bmw e34 525 24v manuell sedan selges\byttes i e30\bmw??

Share

Anbefalte innlegg

SOLGT

har da en 1991 525 24v sedan som jeg har rukt som bruksbil i et år nå.

eu ok til november 2011, men skal nok ikke store greiene til da heller vil jeg tro.

nye powerflexforinger i forstilling, nye fjører rundtom, touring fjører bak for å tåle litt mer last.

motoren er da en m50b25 med manuell som har gått nesten 360000km, men går bra ennå, bruker ikke olje eller vann. toppen var oppe i 2009 og da ble ivafall toppakning byttet, litt usikker på om noe mer ble byttet da forrige eier gjorde det,

rust så er hjulbuer bak byttet samme med bakerse del av kanalen, så der er de bra, noe påbegynnende inni tanklokket, men kan fikses uten å ødelegge lakken utvendig ivaffall.

er noe smått rundt jekkfester foran, mest pga brukt hydralikkjekk der tror jeg, så må nok ta bittelitt sveis der før neste eu vil jeg tro,

er rust i dørene som på alle e34, men bagasjeluken er faktisk bra. panseret så er det en blemme ved emblemet på fronten

ellers så funker bilen bra ellers, eneste som ikke funker som jeg har merket er eljustering av sidespeil, og ryggelyset.

lakken er ikke strøken, men ok bruksstand,

interiør bærer selvfølgelig preg av å ha kjørt 360000km snart, så sjåførstolen er ikke bra men grei å sitte i. resta er greit.

av utstyr så er det ikke stort å snakke om annet en el-vinduer framme, midtarmlene og skipose bak, servo, elektrisk takluke, tåkelys (sprekt glass menne) og sikkert noe jeg ikke kommer på :P

er nytt simons effektanlegg på den ca halvår gammelt, så er grei lyd i den. byttet mest pga org eksosen begynte å bli dårlig.

motoren går friskt og godt så har mange mil igjen :)

ikke nyvasket på bildene men skal ordne nye bilder når den er vasket ordentlig senere.

DSC00509.jpg

DSC00510.jpg

DSC00511.jpg

DSC00512.jpg

DSC00514.jpg

DSC00515.jpg

DSC00516.jpg

er da helst ute etter å bytte i en e30 men kan vurdere e28 eller andre bmw'r eller rent salg evnt.

hakke helt satt meg en pris, så får si bud\bytteforslag, kan hende jeg kan ordne noe mellomlegg om det er en bil verdt litt mer, evnt andre veien og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senka? Eller bare dårlige fjører bak? =)

en m20 motor i bagasjen + litt skeiv bakke der den sto,

fjørene er ganske nye igrunn, halvår elns, husker ikke helt

org fjører ikke senket.

var litt stress å ta ut motoren når jeg skulle ta bildene :P den er seff ute nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...