wicky124 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 verken du eller han? dårlig gjort..haha Men be han space ut bakhjula...
APedersen Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 Heheh nei Ja, sto faktisk å studerte det der senest i dag
APedersen Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Hehe, er ikke helt sikker, skal sjekke i morgen Bestilte stabstag ledd ventre og høyre side + bærekuler i front til E34'en i dag fra GS, har kjøper på den Bestilte også disse fra GS:
APedersen Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Henta ut lyktene i dag og fikk montert dem ganske kjapt, slik ble resultatet, ble veldig fornøyd Blir bedre bilder når jeg får speilreflekskameraet jeg har bestilt!
APedersen Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Fikk kameraet i dag, så måtte ta noen bilder
wicky124 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Likte siste bildet! Ta bilde av de to bilene ved siden av hverandre...så jeg ser størrelsesforskjellen
APedersen Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Heheh, den garasjen er rotete ja, ødela bilde litt men fikk det i dag så er bare litt testing Takk takk!
APedersen Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Har bestilt litt små-snacks fra GS igjen, 8 plast skruer til mattene pga jeg ikke har noen, 6 skruer til plastdekslene under motor og girkasse pga det skrangler og en 7'er nøkkelring Ser nå det er flere ting som klips til et dørtrekk jeg skulle hatt, men får ta det senere, og skal se om jeg finner ny servopumpe da denne bråker Greit å ha det på stell, liker å fikse opp i ting så jeg vet det blir nærmere strøkent
APedersen Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Tenkte jeg skulle bytte pærer i kurvelysene slik at dem ble mer lik hovedlyktene som er xenon, så jeg kjøpte to Phillips H3 "xenon look" pærer på Hellanor i Bodø, men resultatet ble ikke helt som jeg ville ha det, hehe. <- Vanlig pære | Phillips "xenon look" -> <- Phillips | Vanlig -> "Xenon look" pæra er ulitt hvitere men langt fra det jeg håpa på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå