APedersen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Oisann, husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Selge? Jeg lurer på å selge bilen, noen som har et innslag om ca verdi på denne? Det eneste som er feil som jeg kommer på i farta er: - Ikke strøm i passasjerdør - Telefonen - Vindusheis bak begge sider - Slitte bakdekk - Rust i høyre hjulbue bak Blir vel å prøve å fikse dette før salg Ellers info: - 297k på tellern - EU-Godkjent 4.mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 ikke gjør noe du kommer til og angre på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Tror bilen dreger ned verdien ganske mye når elektronikken i dørene ikke fungerer. Men hvis du får fikset det så skal du vel klare å få greit betalt for bilen, er jo sirka strøken ellers så Men ikke gå ut av bmw verden da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Har du en ekstra radiator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Ikke selg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 ikke gjør noe du kommer til og angre på nå Nei, blir nok å angre om jeg selger den, men føler jeg trenger pengene pluss at det koster litt å ha en sjuer, men det er jo faktisk veldig verdt det med alle blikkene jeg får og at det er stas generelt å kjøre E38 Tror bilen dreger ned verdien ganske mye når elektronikken i dørene ikke fungerer. Men hvis du får fikset det så skal du vel klare å få greit betalt for bilen, er jo sirka strøken ellers så Men ikke gå ut av bmw verden da!! Det er sant, det gjelder jo egentlig alt på en bil, men klarer jeg ikke å fikse det må det vel bare vær sånn, men målet på et prosjekt er jo selvfølgelig å fikse alt Har du en ekstra radiator? Dessverre, lekker din? Ikke selg Vi får se, jeg blir jo ikke å få solgt bilen med en gang uansett om jeg legger den ut, men har lyst på V8TD pickup, bare synd turbodieselene som oftest krever C1 sertifikat som koster 100k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 ikke vurder å selg den før jeg har råd til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Skal love deg at du angrer når du akkurat har lakt den ut. Var da først jeg skjønte at jeg ikke kunne selge e30'n. Var trist å se at den lå tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 har lyst og selge min bil nå, men veit jo godt at dette går helt over når jeg har fått ny motor i denne! kjøp deg heller hengerfeste til e38 så ha du trekkvogn der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Sjerpings gutta! er vel ingen som skal selge noen biler her nå, da må dere bare fikse litt mer stæsj så dere får lyst til å beholde bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 prisantydning....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Vi får se, jeg blir jo ikke å få solgt bilen med en gang uansett om jeg legger den ut, men har lyst på V8TD pickup, bare synd turbodieselene som oftest krever C1 sertifikat som koster 100k.. Jeg betaler 37.000,- for CE, kan umulig stemme at det koster 100k for C1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Ja 100k for C1 tviler jeg på gitt. tror ikke det koster med enn 15-20k hvis du har B allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 ikke vurder å selg den før jeg har råd til den Haha Skal love deg at du angrer når du akkurat har lakt den ut. Var da først jeg skjønte at jeg ikke kunne selge e30'n. Var trist å se at den lå tilsalgs Ja, det tror jeg også! har lyst og selge min bil nå, men veit jo godt at dette går helt over når jeg har fått ny motor i denne!kjøp deg heller hengerfeste til e38 så ha du trekkvogn der Hehe ja, bare å stå på Ja har tenkt på hengerfeste, men må man ikke skjære i bakfangeren da? Det skjer i hvertfall ikke, men er vel mulig å få et som går under som garantert koster ca 5000kr..... Men hadde vært helt konge å dratt Rx7'n med 7ern Sjerpings gutta! er vel ingen som skal selge noen biler her nå, da må dere bare fikse litt mer stæsj så dere får lyst til å beholde bilene! Du sier jo selvfølgelig noe der Jeg har ikke brukt bilen på en stund nå, må få tak i olje til girkassa asap, så må jeg få bestilt de der j*vla vindavviserene, har jo en lang liste på ting jeg skal gjøre med bilen, og nå som jeg er begynt å jobbe gjør det vel jobben litt enklere prisantydning....? Om jeg skal selge bilen må jeg vel sikkert ha 85-90 for den Har ikke sjekka hva dem ligger på men tror ikke det er en sååå ille pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå