Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Selge?

Jeg lurer på å selge bilen, noen som har et innslag om ca verdi på denne?

Det eneste som er feil som jeg kommer på i farta er:

- Ikke strøm i passasjerdør

- Telefonen

- Vindusheis bak begge sider

- Slitte bakdekk

- Rust i høyre hjulbue bak

Blir vel å prøve å fikse dette før salg

Ellers info:

- 297k på tellern

- EU-Godkjent 4.mai 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gjør noe du kommer til og angre på nå

Nei, blir nok å angre om jeg selger den, men føler jeg trenger pengene pluss at det koster litt å ha en sjuer, men det er jo faktisk veldig verdt det med alle blikkene jeg får og at det er stas generelt å kjøre E38 :)

Tror bilen dreger ned verdien ganske mye når elektronikken i dørene ikke fungerer. Men hvis du får fikset det så skal du vel klare å få greit betalt for bilen, er jo sirka strøken ellers så :) Men ikke gå ut av bmw verden da!!

Det er sant, det gjelder jo egentlig alt på en bil, men klarer jeg ikke å fikse det må det vel bare vær sånn, men målet på et prosjekt er jo selvfølgelig å fikse alt :P

Har du en ekstra radiator?

Dessverre, lekker din?

Ikke selg :P

Vi får se, jeg blir jo ikke å få solgt bilen med en gang uansett om jeg legger den ut, men har lyst på V8TD pickup, bare synd turbodieselene som oftest krever C1 sertifikat som koster 100k.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se, jeg blir jo ikke å få solgt bilen med en gang uansett om jeg legger den ut, men har lyst på V8TD pickup, bare synd turbodieselene som oftest krever C1 sertifikat som koster 100k.. :(

Jeg betaler 37.000,- for CE, kan umulig stemme at det koster 100k for C1 :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vurder å selg den før jeg har råd til den :)

Haha ;)

Skal love deg at du angrer når du akkurat har lakt den ut. Var da først jeg skjønte at jeg ikke kunne selge e30'n. Var trist å se at den lå tilsalgs :(

Ja, det tror jeg også! :P

har lyst og selge min bil nå, men veit jo godt at dette går helt over når jeg har fått ny motor i denne!

kjøp deg heller hengerfeste til e38 så ha du trekkvogn der ;)

Hehe ja, bare å stå på :) Ja har tenkt på hengerfeste, men må man ikke skjære i bakfangeren da? Det skjer i hvertfall ikke, men er vel mulig å få et som går under som garantert koster ca 5000kr..... Men hadde vært helt konge å dratt Rx7'n med 7ern

Sjerpings gutta! ;) er vel ingen som skal selge noen biler her nå, da må dere bare fikse litt mer stæsj så dere får lyst til å beholde bilene! ;)

Du sier jo selvfølgelig noe der :P Jeg har ikke brukt bilen på en stund nå, må få tak i olje til girkassa asap, så må jeg få bestilt de der j*vla vindavviserene, har jo en lang liste på ting jeg skal gjøre med bilen, og nå som jeg er begynt å jobbe gjør det vel jobben litt enklere :)

prisantydning....? ;)

Om jeg skal selge bilen må jeg vel sikkert ha 85-90 for den :P Har ikke sjekka hva dem ligger på men tror ikke det er en sååå ille pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...