APedersen Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Hehe, det var en sinnsykt bra helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Skulle vært der, så artig ut! Finner bare bilder fra våler. Er det samme greia som rudskogen? Altså samme plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Hehe jepp! Nei, er ikke samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Morro var det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Sykt moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Lenge siden det har skjedd noe her, så må vel legge ut resten av bildene jeg nevnte Kommer flere bilder i morgen da jeg har funnet motivasjonen til å gjøre noe med bilen, så har pussa ned litt overflaterust nederst i hjulbuene foran, og lakka over med rett fargekode og klarlakk, ble bra resultat Så lakka jeg hele den fremste delen av kanalen også, og det så mye bedre ut, så i morgen skal jeg lakke begge kanalene hele veien Så etter dette blir det å få tatt rusten i hjulbua bak og en rustboble på bakluka Lurer også på å klistre på sotfilmen på hovedlyktene, lage bryter på US-blinkene, pusse ned de hvite blinkene mine som er sota og sote dem på nytt, for å få en helt sort front for å se hvordan det blir Er jo ikke mye arbeid, men liker oransje blink best da, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Tøffe bilder Hvordan klistrer du på sotfilmen? Er det lim på den eller bruker du vann osv? Synes du skal få på filmen å beholde US og oransje blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Takk takk Er tre lag hvor de to ytterste skal av tror jeg, er litt lim og skal vel brukes såpevann ellerno i tillegg Ja, er vel det som blir tøffest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 ahaa okei Tro om det går ann å gjøre det på originale frontlykter på e30'n?? Få litt Sorte DE look? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Jaja, seff Mine lykter er jo glass dem også så det går bare bra, du har vel sett at folk legger på gul film på E30, det finnes sotfilm også vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 haha jaada Men om det kan bli sirka like bra som DE* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Blir vel aldri like bra som de lyktene som er produsert sånn, men blir jo bortimot Kan vel se hvordan det blir på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Litt bilder fra gårdagen, fikk ikke tid til å lakke kanalene i dag pga andre kjøretøy som trengte omsorg Men i morgen skal jeg ta kanalene, legge på sotfilm på frontlyktene, og muligens ta av frontfangeren å se om jeg kan få lakkert den Martinwenberg sin E30 som er med på noen av bildene Man ser resultatet ble mye bedre enn det er på resten av kanalen, så er ikke noe tvil om at resten skal lakkeres (Slik så det ut på begge sider) Nyinnkjøpt KTM SX50, moro sykkel til å være så liten! Blir vel fremtidig deposykkel også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 savner og cruise med E38! har du fortsatt tenkt og selge da? send takstativet til meg trenger et sted og ha bmxen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Har du 20"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå