Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Lenge siden det har skjedd noe her, så må vel legge ut resten av bildene jeg nevnte :P

33ll3e8.jpg

vesec.jpg

24xqn35.jpg

x3tl37.jpg

116tabb.jpg

vinu5g.jpg

Kommer flere bilder i morgen da jeg har funnet motivasjonen til å gjøre noe med bilen, så har pussa ned litt overflaterust nederst i hjulbuene foran, og lakka over med rett fargekode og klarlakk, ble bra resultat :) Så lakka jeg hele den fremste delen av kanalen også, og det så mye bedre ut, så i morgen skal jeg lakke begge kanalene hele veien :) Så etter dette blir det å få tatt rusten i hjulbua bak og en rustboble på bakluka :P

Lurer også på å klistre på sotfilmen på hovedlyktene, lage bryter på US-blinkene, pusse ned de hvite blinkene mine som er sota og sote dem på nytt, for å få en helt sort front for å se hvordan det blir :P Er jo ikke mye arbeid, men liker oransje blink best da, men vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder fra gårdagen, fikk ikke tid til å lakke kanalene i dag pga andre kjøretøy som trengte omsorg :P Men i morgen skal jeg ta kanalene, legge på sotfilm på frontlyktene, og muligens ta av frontfangeren å se om jeg kan få lakkert den :)

Martinwenberg sin E30 som er med på noen av bildene :)

Man ser resultatet ble mye bedre enn det er på resten av kanalen, så er ikke noe tvil om at resten skal lakkeres :)

33e0i9v.jpg

(Slik så det ut på begge sider)

10cjipd.png

Nyinnkjøpt KTM SX50, moro sykkel til å være så liten! Blir vel fremtidig deposykkel også :D

33c5bp1.jpg

20rk3e1.jpg

23wpu0j.jpg

2zrp9c2.jpg

15hlyzr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...