hermanoo90 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Nice, denne bilen blir bare grommere og grommere!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Sweet Men skjer med krom-skiltholder foran på E65'en? :S Takk takk Har faktisk spurt farsan om det, men selv om jeg ikke liker chrome tar det seg littt ut sammen med resten av chromen I og med at det er en sjuer da også Nice, denne bilen blir bare grommere og grommere!! :D Tusen takk Hyggelig å høre! NYDELIG! Tusen takk pent! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 I morgen skal jeg handle meg enten en eller to nye linser til kameraet, blir Canon EF-S 55-250 F5 F4-5.6 IS II for å ha en som begynner der 18-55 linsa mi stopper, og muligens en Samyang fisheye, så da blir det nok litt bedre bilder framover, blir kanskje å oppdatere kameraet snart også Laster opp de siste bildene i morgen, fikk ikke tid i dag heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Hvilken størrelse er det på boltene bremsekalipper bak er festet med? 15 er for lite og 16 er for stort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Tror ikke det skal være tommer, bare se på skyvelæret om hva som er midt i mellom 15 og 16 i tommer isåfall EDIT: 5/8 er midt i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Daa kommer endelig bildene jeg tok Jeg tok selvfølgelig bildene i feil format (RAW (CR2)) så jeg måtte først å fremst laste ned Picasa for å åpne dem, og deretter lagre alle bildene som .JPEG etterpå, derfor tok det litt tid Var litt regn i lufta når jeg tok bildene, er også litt rar kvalitet på et par av bildene. Nå har jeg også handlet meg Samyang 8mm Fisheye, Canon 55-250mm linsa, og på kjøpet fikk jeg med polariseringsfilter til 500kr Med det filteret kan jeg velge hvordan farger/lys som slippes inn, f.eks prøvde å ta bilde av tv'n som sto på med filteret, og kunne gjøre tv'n helt svart Så jeg kan fjerne uønskede reflekser/speilbilder når jeg tar bilde av en blank bil osv for å få se den naturlige fargen av bilen Bildene Måtte også prøve å redigere kjapt i Picasa nå som jeg har det Disse produktene brukte jeg, pluss vinylgland på alt av skinn og vinyl i bilen Har litt produkter tilgjengelig Testbilde med fisheye Her er vindavviserene jeg skal bestille meg: http://www.ebay.com/itm/Vent-Shade-Wind ... 2019wt_999 Så skal jeg bestille denne filmen for å ha på faceliftbaklyktene: http://www.ebay.com/itm/12x12-Amber-Ora ... 4161wt_957 Rattet jeg har lyst på: http://www.ebay.com/itm/BMW-M5-OEM-Spor ... 500wt_1250 Andre planer med tid og stunder: - Skal måle hvor mye jeg må space ut foran og bak - Skikkelig LED-pærer i skiltlys som ikke gir feilmelding - Muligens LED i bagasjerom - Plusspoldeksel på motor - Ny gummi til nøkkel - Ny vindusheissentral førerdør pga visuell skade - Muligens kjøpe fjærbenstag fra GS - Nytt ratt? - Fjerne resten av rust, rustbobler, riper og bulker - Evt. pusse ned og lakkere felgene i samme farge pga skader - Må også ha nye dekk og vindusviskere Holder dere oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Artig hund! Grym bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Artig hund! Grym bil! Hehe Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Noen som har formening om chromegrill på denne? Facelift grillen er vel den råeste, men den er vel bredere enn preface? Har litt lyst på sorte ringer rundt instrumentene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Synes man får fronten mer fram med chrome grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Hva med black crome? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Mange fine bilder av en flott bil Når det gjelder chrom grill, så passer jo egentlig alt på svart bil. Jeg liker personlig veldig godt den grillen jeg har selv. Det er en original 750 grill, som også har chrom riller. Det er dog stor forskjell på den originale versjonen og de mange ettermarkedsversjonene som finnes. Den originale har chrom kun helt ytterst på rillene og ikke hele eller halve rillene som på kopiene. Det gir en fin effekt syns jeg. Her er et eksempel: Faceliftgrillen er smalere og høyere. Jeg har oransje lyktefilm liggende hvis du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå