bmwgrace Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 søt hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Synes man får fronten mer fram med chrome grill Ja Hva med black crome? Sort metallic? Mange fine bilder av en flott bil Når det gjelder chrom grill, så passer jo egentlig alt på svart bil. Jeg liker personlig veldig godt den grillen jeg har selv. Det er en original 750 grill, som også har chrom riller. Det er dog stor forskjell på den originale versjonen og de mange ettermarkedsversjonene som finnes. Den originale har chrom kun helt ytterst på rillene og ikke hele eller halve rillene som på kopiene. Det gir en fin effekt syns jeg. Her er et eksempel: [ Bilde ] Faceliftgrillen er smalere og høyere. Jeg har oransje lyktefilm liggende hvis du er intr. Tusen takk Ja, din grill er pen, er det den samme som på bilde? For isåfall er det akkurat en slik jeg vil ha Hvordan får man den til å passe i et preface panser da? Har du facelift panser også? Oransje lyktefilm må jeg ha! Kan du sende i morgen nok til baklyktene mine? Du får penger for frakt og om du vil ha noe for filmen søt hund Haha ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Er samme grillen som min ja Er bare å ta ut gamlegrillen og inn med den nye. Lett som bare det Facelift og preface har samme panser. Kan sende deg lyktefilmen i morgen ja hvis du er intr Send meg din addresse på pm eller no sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Nice! Når og hvor kjøpte du din grill, link? Superdupert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 I dag har jeg gjort litt forskjellig, prøvde å finne strømbruddet i passasjerdøren, så jeg tok av dørtrekk og isolasjonen, tok ut hovedkontakten til døren og målte der, fant strøm på en av tre kontakter der, og fant etterhvert ut at det var til høyttaler og airbag, så det er de to tingene som fungerer i passasjerdøra Så satt jeg alt ihop igjen slik det var, og måtte uheldigvis konkludere med at strømmen ikke er i døra, men i selve bilen en eller annen plass, må finne ut hvor de ledningene leder videre, kanskje det er en modul en plass som er gått.. Etter det spyla jeg av bilen og tok en motorvask, det trengtes! Ganske digg å spyle av bilen etter jeg har hatt voks på den Tørka over alt i motorrommet, og hadde på ArmorAll på alt av plast Bilder Noen bilder jeg tok i går for å teste ut fisheyen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Nice! Når og hvor kjøpte du din grill, link? Superdupert! Kjøpte grillen hos den lokale bmw forhandleren. 3 år siden nå, tror det ble ca. 1400kr m rabatter. Sender lyktefilmen i mårgen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Råkult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Kameraet ditt spiser fullkorn ser jeg? Bare et tips, men iso-en din ser ut til å være en tanke høy på en god del av bildene dine (kanskje spesielt de på forrige side:P ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Hva med black crome? Sort metallic? Neinei, søk på black crome på google du er crome, bare "sota" på en måte så du får fortsatt crome-effekt, men ikke så mye, og ikke såå mye svart som i en svart grill heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Nice! Når og hvor kjøpte du din grill, link? Superdupert! Kjøpte grillen hos den lokale bmw forhandleren. 3 år siden nå, tror det ble ca. 1400kr m rabatter. Sender lyktefilmen i mårgen jeg da Ahaaa Såppass! Takk Råkult! Tusen takk Kameraet ditt spiser fullkorn ser jeg? Bare et tips, men iso-en din ser ut til å være en tanke høy på en god del av bildene dine (kanskje spesielt de på forrige side:P ) Hahaha, hvordan ser du det? Ja, har jo ikke brukt stativ på leenge så, men er det så mye forskjell på kvalitet etc når man har lav kontra høy iso? Hva med black crome? Sort metallic? Neinei, søk på black crome på google du er crome, bare "sota" på en måte så du får fortsatt crome-effekt, men ikke så mye, og ikke såå mye svart som i en svart grill heller Hehe ja, skjønner Det hadde kanskje ikke vært dumt, men tror jeg har bestemt meg for 750 grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Er grisefin denne bilen din, og E38 er bare så mafia når de er mørke og senket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Tusen takk! Hyggelig med slike tilbakemeldinger Ja, er mafia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Har sett litt på dekk nå og vil ha samme som jeg har nå; Nankang NS-II pga dem er greie til prisen Tenkte jeg skulle ha 285/35/19 men finner ikke 285 på Nankang, maks 275 Så blir en del dyrere for 285 enn 275, kan kjøpe Kumho da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Nå har ikke jeg peiling på dekk og slikt. Men hvis du velger 275 og ikke 285... Får du mere strekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Jepp, jeg har 275 nå, og 285 er 1cm bredere, så mindre strekk Men jeg trenger ikke strekk, I like it Low'n Wide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå