Spiff Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 gå for vanlig lakk på felga. blir best resultat med det, også er det mye lettere og rette opp om det skal skje noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 pulverlakk som grunnig må du hvertfall ikke gjøre, den er smekk hard å matte ned, noen slitter med å få det til å sitte også dårligste unnskyldinga jeg har hørt, kjør på lakk hjula Haha, måtte prøve gå for vanlig lakk på felga. blir best resultat med det, også er det mye lettere og rette opp om det skal skje noe Ja, når jeg tenker meg om aner jeg faktisk ikke om dem pulverlakkerer felgene i utgangspunktet, men kan jo forsåvidt bare lakke selv, da kan jeg jo bare maskere også når dekkene er kommet på, men er mulig jeg kan bestille plastidip som alle maaser om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Mener å ha lest at det var "rutine" å bruke pulver som grunning, da det gir et mye bedre underlag, og man slipper å tenke på at det flasser inn til alu. Skal man ikke bruke syregrunning?? Altså syregrunning også lakk? Har hørt det var bra for aluminium. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Pulverlakk som primer. Jevner visstnok ut ujevnheter og gir et mye hardere/bedre grunnlag. Men jeg jobber jo ikke med slikt, og aner derfor ikke hva jeg snakker om. Så ikke hør på meg. Så forresten at de gjorde det på Wheeler dealers en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Jeg pulverlakkerte mine felger på e32 i sort og de tålte mye juling!! Ingen skader på lakk eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Jeg fikk lakkert hele ramma på en Yz125 jeg hadde for et ca 3 år siden sort, og den tålte juling Alt annet lakka jeg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Venter på bakdekka til bilen, håper dem kommer snart Hadde prøveskilt på RX7'n i går (Torsdag), og DET var gøy :D Jeg og Martinwenberg kjørte stortsett hele dagen Kompis sin 940 T5 i bakgrunn Ble lite BMW på denne oppdateringen, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Kan vell trygt si at denne vekker oppmerksomhet, og faen for en artig bil! Må nok ha prøveskilt på denne flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Hehe jepp Ja, er nyforelska nå! Og det blir ikke siste gangen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 hilsa på deg akkurat på torget ganske så sent når du kom i rx7'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Ahaaa, du som hadde den fete E46'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 feit 7`er! blir spennende å se den med lakkerte felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Tusen takk Blir vel ikke helt enda det om det blir gjort, men vurderer det sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Ahaaa, du som hadde den fete E46'n? stemmer! gammel fauskebil egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Ahaa, sa til Martin når jeg så den at dæven for en feit bil! Men så den ikke før du hadde halveis passert, så derfor jeg ikke hilsa tilbake Kjøpte du bilen fra fauske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå