APedersen Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Digg, tror jeg går for GS da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Monterte Canbus LED-pærer i skiltlyset i dag for å slippe "Kennzeichenlicht prüfen" meldinga De gamle som stod i var fra biltema, altså ikke Canbus og feil motsand. Legger ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Det gjør seg med hvite lys altså! blir å bytte litt pærer i touringen min snart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Det gjør seg med hvite lys altså! blir å bytte litt pærer i touringen min snart også Når fikk du deg touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Det gjør seg med hvite lys altså! blir å bytte litt pærer i touringen min snart også og hvor er prosjekt tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Hehe blir ikke noe prosjekttråd enda, er en bruksbil, så blir lite oppgraderinger med det første, har jo (snart) en annen bil som kommer til å sluke det som er av økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Blir det ikke for sterkt det lyset? Lå bak en E46 for noen år siden med sånne lys og den lyste opp bakken bak bilen når den kjørte. Så ikke helt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Blir det ikke for sterkt det lyset? Lå bak en E46 for noen år siden med sånne lys og den lyste opp bakken bak bilen når den kjørte. Så ikke helt bra ut Man kan jo teipe litt på holderen slik at batman-logoen lyser bak bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Der sa du noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 sånn va det på min sterk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Hehe blir ikke noe prosjekttråd enda, er en bruksbil, så blir lite oppgraderinger med det første, har jo (snart) en annen bil som kommer til å sluke det som er av økonomi Såppass, gratulerer med ny bil da i hvertfall Blir det ikke for sterkt det lyset? Lå bak en E46 for noen år siden med sånne lys og den lyste opp bakken bak bilen når den kjørte. Så ikke helt bra ut Nja, kan ta et bilde en dag, har ikke vært ute å kjørt noe med bilen de siste dagene pga radiator, prøvde å gimpe det sammen i går med en form for sterkt lim, men flensen er alt for liten så må nok ha ny radiator Men da får jeg jo forhåpentligvis med kjølevannsensoren som er ødelagt nå Blir det ikke for sterkt det lyset? Lå bak en E46 for noen år siden med sånne lys og den lyste opp bakken bak bilen når den kjørte. Så ikke helt bra ut Man kan jo teipe litt på holderen slik at batman-logoen lyser bak bilen Hahaha, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Nå luftes bilen for salg, tenkte en pris på hbo 75 000,- Får radiator fra GS forhåpentligvis nå på mandag eller tirsdag. Spread the word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Nå luftes bilen for salg, tenkte en pris på hbo 75 000,-Får radiator fra GS forhåpentligvis nå på mandag eller tirsdag. Spread the word! Kjøpe felgan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå