APedersen Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Fine bilder Adrian! men er det ikke like greit å bestille nye? Så er du hvertfall sikker på at det kommer til å funke. Hvilke planer har du nå egentlig? Skal du selge eller beholde bilen ? Takk Tjaa, kan jo høre med GS eller KOED, du har jo selvfølgelig et poeng Tjaa, har fått litt gløden for å begynne å bestille ting å fikse opp bilen nå når jeg ser hvor enkelt det kan være, men jeg både trenger og trenger ikke pengene da jeg jobber nå og kan i tillegg ta opp et lite lån til offshore kurs. Har jo solgt Husqvarnan nå så Men samtidig har jeg litt lyst på en annen bil, enten v8turbodiesel-pickup eller en annen BMW, har forelska meg litt i 540'n til liffi, tenker meg det er en perfekt bil for meg, enten 540 eller M5 som blir litt dyrere. Er gira på en driftsikker E34 stv med litt motor i, og det at der er litt å gjøre med en bil må man jo regne med, er også greit å ha noe å holde på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Fine bilder Adrian! men er det ikke like greit å bestille nye? Så er du hvertfall sikker på at det kommer til å funke. Hvilke planer har du nå egentlig? Skal du selge eller beholde bilen ? Takk Tjaa, kan jo høre med GS eller KOED, du har jo selvfølgelig et poeng Tjaa, har fått litt gløden for å begynne å bestille ting å fikse opp bilen nå når jeg ser hvor enkelt det kan være, men jeg både trenger og trenger ikke pengene da jeg jobber nå og kan i tillegg ta opp et lite lån til offshore kurs. Har jo solgt Husqvarnan nå så Men samtidig har jeg litt lyst på en annen bil, enten v8turbodiesel-pickup eller en annen BMW, har forelska meg litt i 540'n til liffi, tenker meg det er en perfekt bil for meg, enten 540 eller M5 som blir litt dyrere. Er gira på en driftsikker E34 stv med litt motor i, og det at der er litt å gjøre med en bil må man jo regne med, er også greit å ha noe å holde på med Ja sjønner det, men du må ikke gå ut av BMW verden, det er jo noe eget Skal gjøre ferdig den der mustangen, så kan man jo fikse opp e34'en hvis det blir kjøp av det Tenker Tommy har lyst å få den ut nå, pluss at det er jo en enkel men kjedelig sak og fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hehe, sant det Njæ, tror ikke det blir den, men neste bil blir noe med litt motor i, i hvertfall Ja, kjedelig jobb det der, men det må vel bare fikses.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Stemmer det, alltid en ny feil når man får fikset noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Ja, ofte er det dessverre slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 DIGGER de bildene med alle bmw'ene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Takk takk Ja, det ble gromt med litt redigering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Legger ut et par høstbilder Polariseringsfilter på 18-55 linse, lysest og mørkest. Redigert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Jævlig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Nydelig bil og tøffe bilder! Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ble rundvask i dag med støvsuging, spyling av gulvmatter, støvtørking, utvendig vask og middel på vinylglans på dekkene, herlig med rengjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Rent og pent! Liker bakluka og balltreet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå