Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Fine bilder Adrian! men er det ikke like greit å bestille nye? Så er du hvertfall sikker på at det kommer til å funke.

Hvilke planer har du nå egentlig? Skal du selge eller beholde bilen ? :)

Takk :) Tjaa, kan jo høre med GS eller KOED, du har jo selvfølgelig et poeng :)

Tjaa, har fått litt gløden for å begynne å bestille ting å fikse opp bilen nå når jeg ser hvor enkelt det kan være, men jeg både trenger og trenger ikke pengene da jeg jobber nå og kan i tillegg ta opp et lite lån til offshore kurs. Har jo solgt Husqvarnan nå så :P

Men samtidig har jeg litt lyst på en annen bil, enten v8turbodiesel-pickup eller en annen BMW, har forelska meg litt i 540'n til liffi, tenker meg det er en perfekt bil for meg, enten 540 eller M5 som blir litt dyrere. Er gira på en driftsikker E34 stv med litt motor i, og det at der er litt å gjøre med en bil må man jo regne med, er også greit å ha noe å holde på med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder Adrian! men er det ikke like greit å bestille nye? Så er du hvertfall sikker på at det kommer til å funke.

Hvilke planer har du nå egentlig? Skal du selge eller beholde bilen ? :)

Takk :) Tjaa, kan jo høre med GS eller KOED, du har jo selvfølgelig et poeng :)

Tjaa, har fått litt gløden for å begynne å bestille ting å fikse opp bilen nå når jeg ser hvor enkelt det kan være, men jeg både trenger og trenger ikke pengene da jeg jobber nå og kan i tillegg ta opp et lite lån til offshore kurs. Har jo solgt Husqvarnan nå så :P

Men samtidig har jeg litt lyst på en annen bil, enten v8turbodiesel-pickup eller en annen BMW, har forelska meg litt i 540'n til liffi, tenker meg det er en perfekt bil for meg, enten 540 eller M5 som blir litt dyrere. Er gira på en driftsikker E34 stv med litt motor i, og det at der er litt å gjøre med en bil må man jo regne med, er også greit å ha noe å holde på med :)

Ja sjønner det, men du må ikke gå ut av BMW verden, det er jo noe eget ;) Skal gjøre ferdig den der mustangen, så kan man jo fikse opp e34'en hvis det blir kjøp av det :P Tenker Tommy har lyst å få den ut nå, pluss at det er jo en enkel men kjedelig sak og fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...