APedersen Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Jess Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Da hadde bilen runda 300k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 nå falt vel prisen til 50k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Haha, neida Men er jo nesten litt sånn dessverre. Nå skal jeg i morgen legge om til vinterdekk og justere opp 3-4cm, jeg får se, må måle litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Her kommer noen elendige mobilbilder for en gang skyld, hadde ikke med kameraet når jeg fant ut at jeg kunne ta litt bilder. Skummelt å se hvor dårlig iPhone4 bilder blir i mørket Uff, er jo vinter her straks... Poenge var at dette kanskje ble de siste bildene før omlegging, men får se om jeg utsetter det en dag til å får tatt noen skikkelige bilder i morgen kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Savner bodø litt.. Kan ikke du ta ett bilde av portvakta på flystasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hahaha Dette er faktisk på Fauske, 1 time unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ta bilde av skytebanen på fauske da, der jeg og en gjeng skøyt vilt rundt øra på en turgåer og hans hund elvis med ag3.. Etter en feilbedømming av løytnanten.. Stod i avisa og greier. Hadde spruta bark rundt øra på'n.. Lurt å gå tur bak skudd feltet på en skytebane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Er ikke sikker på hvor det er, husker du ca hva det heter? Vet det er en skyteane mellom fauske og bodø i hvertfall, husker ikke hva den heter Hahaha, lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Tenker på vinterstuket nå, tror det blir disse felgene i sort, space litt ut kanskje, og takstativet på uten noe last og bytte til disse baklyktene Noen som har andre tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ikke sorte felger...dreper bilen føler jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh hater når folk sier det, jeg vil ha sorte felger Vil ha mafia look!! Og det blir fett når det er masse snø på dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Da lakker du felga svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 lakk de mørk grå istedet ? eller så har du det sånn, synes det så gromt ut sånn du hadde det i fjor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ja, hadde vært gromt med mørk grå også, ja det var litt gromt, men vil samtidig ha det litt annerledes enn i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå