Spiff Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 tror jeg lakker style95ene mine mattsvart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ja, det kan bli fett Jeg har hatt lyst på sorte felger lenge, så tror nok vinterfelgene blir sorte, blir bredt mafia stuk om jeg spacer litt ut også Vet ikke om du så det, men slik ble min med sorte 95'er: Jeg synes det er gromt som fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 har vurdert en stund om jeg skal lakke de, har vurdert gunsmoke, svart eller kasnje finne på en annen syk farge. babyblå eller noe. syns det er fett jeg hvertfall, men får liksom aldri fullført de plana jeg har hatt for bilen heller pga dårlig økonomi, har 2 deltids jobber nå, og det er ikke nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 vær glad du baer har en bil du har to biler jeg, med nok av planer begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Slutt å klag..jeg har to biler i drift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 men du har ikke 250k i utgifter på den ene for å få skilter den har vel høyere verdi enn dine tilsammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 men du har ikke 250k i utgifter på den ene for å få skilter den har vel høyere verdi enn dine tilsammen? ikke før du faktisk har betalt 250k for og få skilter på den og nå har jeg i tillegg en guttunge på snart 3 år, det er verdt mer enn dine biler til sammen og en del til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 greit greit en kid kan ikke erstattes av biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Spiff vant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 har vurdert en stund om jeg skal lakke de, har vurdert gunsmoke, svart eller kasnje finne på en annen syk farge. babyblå eller noe. syns det er fett jeg hvertfall, men får liksom aldri fullført de plana jeg har hatt for bilen heller pga dårlig økonomi, har 2 deltids jobber nå, og det er ikke nok Ja, her er min med rosa og babyblå: Ser vel ca hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 kageeg, lakk vinterfelga svarte og ha skia på taket! ferdig snakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 har sett det her også før : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 heller blå enn rosa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ingen av delene hører hjemme på en 7-serie. I tillegg mener jeg at felgene du har ikke egner seg for den stilen i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 haters gonna hate <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå