APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Er gromt med litt farger ja somebody gotta hate Straks ferdig med å lakkere felgene sort forresten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 like! det tror jeg blir bra ja. satser på at jeg får tak i noen nye vinter felger til min, har lyst og gå ned til 16" på vinter på min, hvis ikke så lakker jeg vinterfelga svarte selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jess, håper dette blir bra, har gjort bra grunnarbeid med maskin, skikkelig vask, grunning og lakk - klarlakk. Skal prøve felgene på med høyden jeg har nå å se hvordan det blir også, kanskje med takstativ i tillegg Må kanskje space litt bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Må ha hatt smuss på linsa, ble litt uklart men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 MMM spilleautomat!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 ææææsj gay felger assa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hahaha, ja har vel et par tre automater tror jeg Tar bare plass Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hahaha, ja har vel et par tre automater tror jeg Tar bare plassWicky kan komme og hente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Sender du med fly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 På lørdag fikk jeg gjort litt, bytta baklykter og satt på vinterhjula, jeg synes det ble gromt Legger ut litt bilder Slik ser den altså ut nå, skal ta bedre bilde i morgen Synes faktisk de sorte baklyktene kler bilen best i og med at bilen er sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Synes faktisk de sorte baklyktene kler bilen best i og med at bilen er sort Det syns jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 El mafioso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Synes faktisk de sorte baklyktene kler bilen best i og med at bilen er sort Det syns jeg og El mafioso El Mafioso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå