D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 skulle hatt helsorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Haha, det hadde vært litt for mye tror jeg Men hadde jo vært gromt på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 blir aldri for mye svart på en mafiabil. skal selv ha helsvart e38 baklykter, sideblinkers og frontblinkers ligger klare/ montert. bare soting av frontlys igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Dette ble virkelig svart!! synes nesten den var litt mer mafia når den hadde sommerhjula, men kanskje de kunne vært hakk eller to mørkere? kult at du fullfører "vintermodus" med hjul, lamper og takstativ;) tenke jeg skulle prøve noe slikt selv, bare med takboks;) skal modifisere den så jeg får den så lavt som mulig uten å treffe taket:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 blir aldri for mye svart på en mafiabil.skal selv ha helsvart e38 baklykter, sideblinkers og frontblinkers ligger klare/ montert. bare soting av frontlys igjen Sant det Nice, blir gøy å se! Skal du ha helsorte baklykter da? Dette ble virkelig svart!! synes nesten den var litt mer mafia når den hadde sommerhjula, men kanskje de kunne vært hakk eller to mørkere? kult at du fullfører "vintermodus" med hjul, lamper og takstativ;) tenke jeg skulle prøve noe slikt selv, bare med takboks;) skal modifisere den så jeg får den så lavt som mulig uten å treffe taket:D Ja, ble ganske svart Men likte det, kommer med bedre bilder nå så dere får se skikkelig hvordan det ble, vistes ikke så mye i mørket Hehe, blir takstativ etterhvert også ja Ja, har tenkt på takboks selv, men synes det er utrolig stygt på sedan, synes kun stasjonsvogn kler det i grunn Må være en liten takboks isåfall som ikke stikker så mye ut foran og bak, men det ser samtidig litt teit ut, så tenker stativet duger i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 jeg har helsvarte tok dem fra min gamle, dem overlevde krasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Kommer som sagt med litt bilder som er tatt i dag i dagslys, leka litt med polariseringsfilteret på 18-55 linsa, ganske kul effekt, fungerer mest på vinduer og refleksjonene i bilen Bedre offset på disse felga enn 95'erne da, spacerne foran sitter der fortsatt Får ikke til polariseringsfilteret på 55-250 linsa, blir mer og mer uklart jo mer jeg zoomer, er uklart uansett egentlig, og det er uklart allerede når jeg kikker gjennom kameraet før jeg tar bilde, så det hadde ikke nytta om jeg brukte stativ liksom Her er et bilde jeg likte og har tatt med 55-250 linsa pluss PF, zoomer ikke mye her og bruker ISO400, 1/20 eller 1/25 i lukkertid og blender på F4.5 så det er ikke derfor det er uklart, alle andre bilder er tatt på 1/20 og 1/25. Se bort fra at bilde er litt mørkt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 der kom det en liten skvett i undikken min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 jeg har helsvarte tok dem fra min gamle, dem overlevde krasjen der kom det en liten skvett i undikken min... Nice, har du bilde av lyktene? Hahaha, "takk" Men folk får bare si hva dem vil om dette, jeg synes det ble gromt som bare det MEN, jeg lurer på om jeg skal få tak i/lage helsorte senterkopper, de originale blå BMW-emblemene blir ikke bra på disse felgene, da må jeg i såfall lakkere plastramma emblemene sitter i sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hvor store er vinterhjula?? Så veldig bra ut til å være vinterhjul ihvertfall ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Takk takk De er 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 kjøpe sort hvite emblemer da? eller sort carbon? hahahha, eneste bilden jeg har av dem, når den står på inntauingtomten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Tror jeg har carbon liggende en plass om jeg ikke tar helt feil, men jeg vil ha helsorte ruter i BMW-logoen eller bare generelt sett helsorte senterkopper Heheh, det er slike ja Men de der er jo grå er de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Dette bilde er tatt med ISO200, F4 og 1/20 på 55mm brennvidde med 55-250 linsa, og det er ikke uklart, men så straks man begynner å zoome blir det uklart, og på 250mm brennvidde er det skikkelig uklart, noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 grå og grå, er dem her https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 så lakker senterkoppene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå