Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Dette ble virkelig svart!! :P synes nesten den var litt mer mafia når den hadde sommerhjula, men kanskje de kunne vært hakk eller to mørkere? :) kult at du fullfører "vintermodus" med hjul, lamper og takstativ;)

tenke jeg skulle prøve noe slikt selv, bare med takboks;) skal modifisere den så jeg får den så lavt som mulig uten å treffe taket:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir aldri for mye svart på en mafiabil.

skal selv ha helsvart e38 :P baklykter, sideblinkers og frontblinkers ligger klare/ montert. bare soting av frontlys igjen :P

Sant det :P Nice, blir gøy å se! Skal du ha helsorte baklykter da?

Dette ble virkelig svart!! :P synes nesten den var litt mer mafia når den hadde sommerhjula, men kanskje de kunne vært hakk eller to mørkere? :) kult at du fullfører "vintermodus" med hjul, lamper og takstativ;)

tenke jeg skulle prøve noe slikt selv, bare med takboks;) skal modifisere den så jeg får den så lavt som mulig uten å treffe taket:D

Ja, ble ganske svart :) Men likte det, kommer med bedre bilder nå så dere får se skikkelig hvordan det ble, vistes ikke så mye i mørket :P

Hehe, blir takstativ etterhvert også ja :) Ja, har tenkt på takboks selv, men synes det er utrolig stygt på sedan, synes kun stasjonsvogn kler det i grunn :P Må være en liten takboks isåfall som ikke stikker så mye ut foran og bak, men det ser samtidig litt teit ut, så tenker stativet duger i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer som sagt med litt bilder som er tatt i dag i dagslys, leka litt med polariseringsfilteret på 18-55 linsa, ganske kul effekt, fungerer mest på vinduer og refleksjonene i bilen :)

Bedre offset på disse felga enn 95'erne da, spacerne foran sitter der fortsatt :)

20ketyc.jpg

vfui4p.jpg

2rfvaqt.jpg

xcp5ch.jpg

6e29lt.jpg

282e2jq.jpg

5wynn4.jpg

2w7li6p.jpg

2r2q4v8.jpg

rmkz6c.jpg

20ij987.jpg

118j050.jpg

148dxli.jpg

2hx2hea.jpg

332mkvb.jpg

Får ikke til polariseringsfilteret på 55-250 linsa, blir mer og mer uklart jo mer jeg zoomer, er uklart uansett egentlig, og det er uklart allerede når jeg kikker gjennom kameraet før jeg tar bilde, så det hadde ikke nytta om jeg brukte stativ liksom :P

Her er et bilde jeg likte og har tatt med 55-250 linsa pluss PF, zoomer ikke mye her og bruker ISO400, 1/20 eller 1/25 i lukkertid og blender på F4.5 så det er ikke derfor det er uklart, alle andre bilder er tatt på 1/20 og 1/25. Se bort fra at bilde er litt mørkt da.

2e3bkog.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har helsvarte :P tok dem fra min gamle, dem overlevde krasjen :P

der kom det en liten skvett i undikken min...

Nice, har du bilde av lyktene? :P

Hahaha, "takk" :lol:

Men folk får bare si hva dem vil om dette, jeg synes det ble gromt som bare det :)

MEN, jeg lurer på om jeg skal få tak i/lage helsorte senterkopper, de originale blå BMW-emblemene blir ikke bra på disse felgene, da må jeg i såfall lakkere plastramma emblemene sitter i sort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har carbon liggende en plass om jeg ikke tar helt feil, men jeg vil ha helsorte ruter i BMW-logoen eller bare generelt sett helsorte senterkopper :P

Heheh, det er slike ja :) Men de der er jo grå er de ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bilde er tatt med ISO200, F4 og 1/20 på 55mm brennvidde med 55-250 linsa, og det er ikke uklart, men så straks man begynner å zoome blir det uklart, og på 250mm brennvidde er det skikkelig uklart, noen som vet hvorfor?

2rnam39.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...