APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Ja, stemmer Det er jo også en mulighet, men føler jeg ikke gidder å ødelegge de originale BMW-emblemene, da må jeg isåfall finne enten carbonemblemene igjen ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 billig på ebay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Skulle nesten hatt mørke blinklys foran også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 bmw emblemene skal være orginale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 billig på ebay.. Jo, er jo for så vidt det Skulle nesten hatt mørke blinklys foran også... Har tenkt tanken, men tror kanskje det blir litt for mye, de oransje blinkerne fremhever fronten Men hadde sikkert vært gromt da bmw emblemene skal være orginale! Enig der, falske ting passer ikke på BMW Er jo litt av sjarmen, også bak Stanceworks stilen at ting skal være originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Nice Har faktisk de felgene og det stylingkittet liggende å slenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 ååå du din ræv det har ikke eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Kjøp det da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 hamann frister mer synd orginalt er drit dyrt og stylingxpressen i sverige har søppel passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Heheheh, jeg liker personlig ikke ekstra plast/glassfiber på vanlige gatebiler, og passformen på dette er ikke fullt så bra, så jeg droppa det Men har til rundt hele bilen, og felgene var noe pappa hadde på sin E38 730i for noen år siden, med 285 bak i hvertfall, er sikkert samme som på bilde, 9 og 10x19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Ble litt bilder i går Jada, brukte høy ISO pga jeg ikke gadd å ta opp stativet i snøstormen God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 vil og ha snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Hehe, gøy :D Men må justere opp, var kun i går det gikk an å kjøre så lavt, i dag er det hardere og brøytekanter overalt, har ikke rørt bilen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 pyse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå